Exoume omws oloi mas 3 terasties diafores me ton Teo oson afora ton Santos...
1) Exei paixei mpala se epaggelmatiko epipedo gia kai_gw_de_xerw_posa xronia, kati pou emeis den exoume kanei
2) Exei doulepsei me ton sygkekrimeno proponhth (toutestin xerei pws doulevei, kai ti mporei na prosferei)
3) Exei doulepsei me tous sygkekrimenous paixtes (toutestin xerei pws/poso doulevoun kai ti mporoun na prosferoun)
An enas ka8hghths frontisthriou ek8eshs gia paradeigma, de kataferei na kanei to paidi sou, POU DEN XEREI OR8OGRAFIA, na parei 20 stis panellinies, de ftaiei o ka8hghths, alla TO OTI DE XEREI OR8OGRAFIA...kai fysika de prokeite na tou ma8ei tote. Einai kati pou 8a eprepe na to xerei.
Pou einai re seis ola ayta pou legame to kalokairi? Otan symfwnousame oti fetos, mas endiaferei MONO to oikonomiko kommati, kai de mas noiazei to agwnistiko?
H' mipws perimenete kai na meinei o Santos, tou xronou h omada na petaei sto ghpedo? Stoxos gia tou xronou einai h omada, na vgalei olh thn arrwsthmenh nootropia apo mesa tis, kai na pernei apotelesmata. Oute na paixei 8eamatiko podosfairo, oute takounakia, oute trigwnakia, oute tipota...apotelesmata. Na palevoun 90 lepta mesa sto ghpedo. Kai ayto einai pou 8a prepei na ma8oun pleon na kanoun. Kai me ton kairo 8a er8ei kai h kalh h mpala.