Και για να σου απαντησω με βαση το παραδειγμα σου...........Αν το σπιτι που παω να αγορασω ειναι γνωστο ΣΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ οτι ειναι.....σκατα μεσα τοτε θα πρεπει να ειμαι αποφασισμενος οτι ειτε θα δωσω ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ για να το φτιαξω αλλα μετα ξερω οτι θα εχω ΒΙΛΛΑ ειτε θα πω ΕΞ ΑΡΧΗΣ οτι αντε στο διαολο δεν δινω δεκαρα για το παλιο αρχοντικο που το κανατε ερειπιο!
File, entelos filika, pisteuo pos auta pou les den einai sobara pragmata.
To "tha doso osa hriastei" den einai sobaro kai den tha pisteua oute tha eperna sta sobara pote kapion pou tha to elege. Poli apla......DEN TO kANEI KANENAS SOBAROS EPIHIRIMATIAS !
Den xero poso hronon eisai k an eheis kanei pote mia tetia ependisi alla kai na eheis kanei, kai tin eheis kanei me tin parapano logiki, tote an sou bgike eisai paaara poli tiheros!
Gia na apantiso s auto pou les:
Ego kapote agorasa ena eripio spiti gia X poso. Epsaxa kai ematha pos gia na to ftiaxo tha xriasto ena Y poso. Eipa loipon, X + Y = Z
Eho to poso Z diathesimo g auto pou thelo na kano ? Nai
Ok tote, prohorao.
Den to eho ?
Ok tote, den prohorao.
An tote mou elege kapios pos iparhei periptosi na sou bgei kai ena allo extra poso (poso J) mehri na ginoun ta simbolea i akoma hirotera, efoson ehoun ginei, kai ego ixera pos ite den mporo ite den thelo na kalipso auto to extra poso giati apla me to X + Y + J ite den bgeno ite pabo na pisteuo pos i ependisi einai simferousa, tha elega to idio pragma me ton Droso.....pos agorazo MONO an ta exoda gia tin agora einai auta POU XERO....ante na einai +/- 10 %
Sinehizontas sto parapano paradeigma, an meta ap ola auta simfonousa kai enimerona pos tha hriasto kamia 10ria meres gia na tin psaxei kai o dikigoros mou kai genika na ginoun ta tipika me simboleografous ktl kai o idioktitis tou spitiou me elege...ohi, thelo na apantiseis edo k tora alios fige.....tote tha elega pos ite ehei psihologiko problima kai einai trelos, ite kati bromaei.
Kai stis dio periptoseis, malon tha epaba na asholoume pisteuontas pos iparhei risko.
Den tha xana anafertho s auto to thema k to paradeigma. Pisteuo pos ta pragmata einai apolitos katanoita kai xekathara. An sinehizeis na eisai tis logikis....edo k tora.....dikeoma sou, ego apla den simfono kai exigo sta parapano post mou tous logous.
Panta filika....