To 2002 (an den me apata h mnhmh mou) eixe endiafer8ei h ING sobara gia ton PAOK (to kserw apo polu polu egkures phges). Rwthsane kai ton Condom in ass gia thn epikeimenh eksagora, ka8ws eixe prosfath thn empeitia tou skoulhkiou. Tous apetrepse, legontas oti o xwros einai gematos apo alhtarades pou 8eloun apla na dagkwsoun opoion exei xrhmata. Twra, auto ston PAOK mas den isxuei. Einai parapanw apo dedomeno oti 8a endiafer8oun ki alloi, opws exei sto parel8on endiafer8ei o omilos pou ekproswpouse o Aleksakhs. To zhthma den einai posa gkafra exei o ka8enas. Oute ti leei oti 8a balei. O proedros, exontas th dikh mas empeiria (ws opados tou PAOK pou einai), fusaei kai to giaourti. Kai bazei orous, legontas, apodeikste oti ontws sas endiaferei h omada, balte xrhmata. Egw kai oi sunergates mou den dagkwnoume kai kserete oti 8a diaxeiristoume me th megisth dunath apodotikothta ta fragka, apo th stigmh pou exoume kai die8nh empeiria kai anagnwrisimothta ston xwro (opou sto ekswteriko ta pragmata einai polu pio epaggelmatika) kai 8a deite ta apotelesmata ths xrhshs. An eiste ikanopoihmenoi, ton agorazete me ta lefta pou exete hdh balei, ka8ws auta exoun kefalopoih8ei, exoun ginei metoxes. Ta lefta den ta xanete. Opote ki an kati den paei kala, an kati den sas aresei, to stamatame sth mesh kai sas menoun oi metoxes, tis opoies mporeite na tis poulhsete opou 8elete. Alla na deiksete oti sas noiazei o PAOK. Me thn oloklhrwsh ths pro8esmias gia thn AMK, pisteuw oti 8a emfanistoun autoi oi filoi tou PAOK pou ta xwnoun etsi aberta. Sigoura den einai oute o Peja, oute kapoios ksenos, enw ta grafeia tou (h tous) prepei na einai sthn A8hna, an krinw apo tis suxnes episkepseis Zagorakh kata ekei. Sumfwna me auto to skeptiko, o PAOK 8a kanei kales meteggrafes to kalokairi. O Kovac einai men h prwth, alla oxi h megalh metagrafh, apo pleuras entupwsewn. Einai omws para polu ousiastikh. Kat' eme, einai metegrafara! Xarhka apisteuta. Pera omws apo ta senaria, uparxei kai to basket kai to volley kai ekei prepei na afosiw8oume apo dw kai sto ekshs.