Gia to skoulhki lene nomizw re su, den eipe kaneis tipota gia Koustodio....
Egw pantws an kai eixa pei tha ksangrapsw stis 5 Iouliou se auyto to topic me valate pali sto tripaki...
Sas anakoinwnei o allos proponhtiko kentro, oi metagrafes ws twra mia xara fusiologikes kai perimenoume ki alles, o Veron menei, mporei kai o Gavransic ki eseis ksafnika suzhtate gia to AN, ksanalew AN erthrei enas paikths, gia ton opoio den exei vgei kan brwma apo pouthena, apla oti etheathei sth Thessaloniki, kai malwnete....
PATE KALA RE? EISTE ME TA KALA SAS? SOVARA TO RWTAW...EISTE KATHOLOU KALA?
Exete paranoepsei teleiws? San to anekdoto me to grulo me ton tupo pou epathe lastixo sth mesh tou pouthena kanete....Ante gamhsou ki esu ki o grulos sou....
Sto katw katw as ginei prwta mia kinhsh kai malwnete meta oso thelete....Auto to prin, to opoio sthrizetai se mia entelws fantastikh upothesh kai na malwnete panw se auto eilikrina den mporw na to katalavw.
Ante na teleiwsoun oi poutanes oi metagrafes na hsuxasoume. Den paei allo dhladh, einai ena wraio thema na asxoleite kaneis twra to kalokairaki, alla auto pou exei ginei fetos, emena proswpika me exei ahdiasei, mou xei xalasei olo to xavale.....
Kai dustyxws auto palia den ginotan toso, twra me to Internet kai me ta forum kai me thn tromerh anesh na exei kaneis oses plhrofories goustarei mesa se liga deuterolepta to kako exei paraginei....
Arakste paidia, auto sas lew mono, hdh exoume polu shmantika themata gia na panhgurisoume, oi paiktes kai to agwnstiko einai thema xronou na strwsoun, to kserete polu kala, A-RAK-STE....