Tha miliso san ekprosopos tou sindesmou Australias.
Kalo tha eitane otan milame na forame ta pantelonia kai na milame.
Kalo tha eitane oti exoume na poume na to leme sta isia
Opios exei provlima me kapion sindesmo/mous na to pei sta isia, nai re file exo provlima me to sindesmo tis australias tous makedones tin G4 tis ditikes klp klp klp.
Den mporei na pernei i mpora olous tis sindesmous tis Elladas alla kai tou eksoterikou...
Pios sas eipe oti oi sindesmoi den eithelan ton anastasiadi?
PAOK 8EE - GAMIOUNTAI OLOI OI SYNDESMOI, MAZI KAI H PAE
Stin teliki mporeis na mou peis pios einai oi sindesmoi?
mipos oi sindesmoi eimaste ena komati tou laou tou PAOK?
Tha eipirxe o PAOK an den ypirxe o laos?
Kalo tha eitane na prosexoume ti leme.
Kai tora tha miliso gia to pos skeftome ego san atomo.
ton anastasiadi den ton efagan oi sindesmoi (fisika iparxei meriodio efthinis kai se aytoys) alla i diikisi.
Otan akouo apo polous oti o anastasiadis den ithele metagrafes einai dinaton na sovarologoume?
Diladi apopia apopsi kai na to deis... an to theorisoume os epaggelmatia proponiti den tha eithele na kanei sosta tin doulia tou kai na anevasei to kase tou?
pos tha to petixene ayto me to iparxon iliko?
An to paroume prosopika omos pistevo oti ithele tin eksigiansi tou PAOK oso anfora to ikonomiko.
Tha gino xalifis sti thesi tou xalifi... Nai eixe ginei kai proedros kai giayto ton skoupisane giati den mporousan na fane osa tha thelane na trone.
Kai ena sas leo oti eimouna tous prigoumenous 2 mines stin Ellada kai episkeftika arketous sindesmous kai ksero tin apopsi tous pano se ayto to thema.
Parepiptontos na zitiso signomi apo olous aytoys pou den prolava na episkefto giati den eixa xrono.
Ta ipolipa alli fora giati den exo xrono tora