Itan h kaliterh arxh..

Twra eimai sigouros, oti fetos sto C.L tha gelasoume oso den gelasame pote

Artemie, den einai to idio to elliniko prwtathlima me to CL... Sto el. pr. exeis papapetrous, papoutselides, zwgrafous klp.. giauto min biazese na panigiriseis. Apo agwnistikh apopsh, o gay efage ta goal tou, alla gia pes mou... Poses lathos pases eides esy na kanoun oi paixtes tou? (apo tin arxh ws to telos.) O paok an den einai stin mera tou file, den mporei na katebasei oute mpala... pou na tous peis na allazoun kai tin mpala me tin mia.... gamiseta..
Eida kai ena allo sou post pou eleges gia ton solid kai ton karagewrgo... Kaliteros den xerw poios einai file, alla epidi tou gay o proponitis einai xazos, den paei na pei pws tha prepei na anexomai ston paok ton diko mas ton xazo. Den goustarw na xw ton gay san metro sigkriseis gia mas. Stin teliki, an mia mera thes na deis koupa, tha prepei prwta na ftiaxeis mia omada kaliterh apo tou gavrou kai meta na pas na ton xtypiseis. Stis meres mas, den ginete alliws... Kai iswdinamos na sai (pou den eisai) pali skata tha fas. Giati?? Giati einai gay-bros.. Ellada tha kouniete kai eurwph tha gamiete..
Kai twra sta wraia...

Poutsa skatogauroi!!! Kavli myrwdato, se ena mats pou itan gia na to grafeis sto video! (gia na min ksexniomaste...)
Goal sto telos tou a'
Goal stin arxh tou b'
Goal sto 90xese...
ETSI RE MOUNIA.... ETSI GIA NA PONAEI!!
y.g. Simera exei kai alli tsonta stis 21.45. Kati me partouzes leei tha 'nai... A re gousta fetos...