Author Topic: Adelino Freitas Vierinha  (Read 101322 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Nikos1967

• Αποστολή
  • **
Απ: Adelino Freitas Vierinha
« Reply #1360 on: March 25, 2011, 01:26:24 »
Αδέρφια να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα...εγώ μπάλα δεν ξέρω...ξέρω ότι ο πιτσιρικάς είναι παικταρας, όχι με βάση την ´´επιστημονική´´ μου άποψη (είμαι άσχετος με το αντικείμενο),αλλα με βάση ´´αυτό´´ που βλέπω...τελευταία όμως αδιαφορεί (και αυτό τα ματια μου το βλέπουν)...υπό οποιεσδήποτε συνθήκες κατα τη γνώμη μου δεν επιτρέπεται η αδιαφορία απο επαγγελματία...δηλαδή οι δυο Παυλαρες που έχουν και κάποια χρόνια στην πλάτη τους γιατί δεν αδιαφορούν?(άσχετα απο την απόδοση τους)....συμφωνώ ότι είναι ο καλύτερος παίκτης μας, αλλα εγώ προσωπικά με την αδιαφορία έχω πρόβλημα και ιδιαίτερα απο τον καλύτερο...το γεγονός ότι είμαστε κολοχανειο δεν του δίνει το δικαίωμα να αδιαφορεί...και βέβαια δεν θέλω να φύγει αλλα αν ήμουν προπονητης του, τσογλανι θα τον ανεβαζα,ρεμπεσκε θα τον κατέβαζα αν αντιλαμβανομουν αδιαφορία....και σε τελική ανάλυση τον εαυτό του και τις ικανότητες του υποτιμά... δεν το παίζω ειδημων (δε νομιζω να δημιουργησα αυτη την εντυπωση) αλλα είμαι αρκετό καιρό στον κουρμπετι και την αδιαφορία την μυριζομαι ακόμα και στη μακρυά γαιδουρα...και δεν είμαι μπαλαδοφατσα  ;D ;D

Offline T.manos4

• Αλλαγή
« Reply #1361 on: March 25, 2011, 14:15:59 »
οταν θα εχει την εμπειρια τον δυο Π θα ειναι και σε θεση να καταλαβει οτι οταν παιζεις μπαλα ειτε αυτο λεγετε ΠΑΟΚ ειτε μπαρτσα κ.ο.κ η τα δινεις ολα (οσα εχεις) η φευγεις
ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΑΝ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΣ... ΤΣΑΜΠΑ ΖΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΑΣ

Offline sabbath

• Αλλαγή
« Reply #1362 on: March 25, 2011, 17:13:11 »
ενταξει μωρε....και με τσσκα υποτιθεται τον εβλεπε ολη η ευρωπη αλλα και παλι ανυπαρκτος ηταν....ασε που στο δευτερο ματς ολη η υπολοιπη ομαδα πετουσε φωτιες....
ΝΑΙ ΡΕ ΠΑΟΚ!!!!

Offline T.manos4

• Αλλαγή
« Reply #1363 on: March 25, 2011, 17:39:57 »
ε θα ηταν μαλακες τον αφηναν να κανει παιχνιδι