den mporei na hwresei sto myalo mou oti thelei na paei ston gavro ...dikaiologies den yparhoune re seis , ti tha pei aplirwtos? den ehei na faei i mipws den ehei na plirwsei to noiki tou? den tha parei ta lefta tou?tha ta parei ola mexri teleyteas dekaraS...
opoios feuvgei fetos apo ton paok einai prodotis.... xwris kamia exeresi, idiws an filouse faneles...
o kafes eipe kati pou einai alitheia.. oti den filise pote fanela ...panta htane xenerwtos kai flwros.. kai gia ayto den agapithike...
o okkas ta idia skata ..evaze goal kai panigirize monos tou..idiws fetos... sa na elege ta vazw gia mena , aste me isiho.. na paei na gamithei ki aytos
alla esy re gx pou mas ekanes na klsapsoume filontas thn fanela min mas matwneis tin kardia... ESY PREPEI KAI THA MEINEIS STON PAOK
i dikia mou fanela ehei to onoma valencia kai DEN tin poulaw mages...
ton pigaina trela ton arapoukla... ki as min epexe pote ston paok...
twra mou rthe re sis sto myalo to goal pou eihe valei , apo ta kalitera pou ehw dei pote se gipeda... prepei na itane me mia mirki athinaiki - opoios thimate as pei - mpalia loba tou toursounidi pisw apo to kentro kai stin kinisi vole sto gama apo adolofo apo thn gwnia ths megalis periohis peripou...
i fash egine poly grigora kai o kosmos koimotane , o ilios varouse, to mats adiaforo kai xafnika akoustike ena bam me antilalo apo pisw, petaxtikame oloi san elathria panw trelamenoi les kai valame goal se teliko cl.... efyga ektos thematos alla flasies einai aytes, ti na kanoume