Tetoies wres einai pou goustarw na diavazw to site tis 4. Xeretai ekei pou leei oti feygei o karagewrgiou erxetai enas allos pou ta rixnei ston prohgoumeno kai leei oti to kalokairi 8a kanoume kalh proetoimasia kai 8a pame kalytera.
Pantws gia to kyrio 8ema syzhthshs stis 4 teleytaies selides exoume kapoia allh plhroforhsh ektos apo thn a8lioterh selida tou ellhnikou diadiktyoy, to contraplake (to opoio akolou8hse shmera kai h sportime); O Matteous exei akomh dyo agwnes na dwsei me thn e8nikh ouggarias. Afhse thn Partizan mesa se mia nykta kai aytoprota8hke stous ougrous epeidh leei h gynaika tou drasthropoieite epaggelmatika sthn voudapesti. A! kai otan afhse thn Partizan sta krya tou loytrou epestrepse gia na zhthsei 600xiliades dolaria, dhladh kai keratades kai darmenoi oi aspromavroi ths servias.
Epipleon me problhmatizei ayto pou eipe ena paidi gia tous paiktes. Otan ferneis podosfairisth onoma , h estw kapoion pou esy 8eleis na plasareis ws onoma (solid ston gay) tote o typos exei apaithseis. An ton Dekembri arxisei na zhtaei ton tade kai ton dhna, o xontroulhs ti 8a kanei gia na ton ikanopoihsei, 8a sthsei kwlo; H mhpws nomizei kapoios oti 8a pei, wraios o foutsini, gamatos o karalic, goustarw pou 8a doulepsw me thn e8nikh newn ths elladas.
Alh8eia to syn8hma PAOK EMPROS KAI PROLOGO MHN TRWS poso kairi exoume na to fwnaxoume;