Apostole kai egw to skeftomoun auto pou les.. Kalitera na fevge mono o enas apo tous 2 kai isws kalitera o lazaros, pou kai lefta polla tha ferei kai pou exei perasei kai mia entypwsi pws den thelei na paixei gia ton PAOK. Na mene o dani, pou toulaxiston kapote oloi piname nero sto onoma tou. (estw kai gia 1 sezon) To kollima se auto omos ksereis pou einai? Sto oti o dani tou xronou tha katsei sigoura pagko. Apokleite o PAOK tou xronou na exei to dani gia vasiko terma. Akoma kai an meinei, tha einai sigoura pisw apo kapoion. Pws ginete loipon tou xronou na anevasei tin timi tou apo ton pagko? Pistevw pws tou xronou, to pio pithano einai na pesei kiallo i timi tou para na anevei.. Pisteveis oti tou xronou mporei na epanalavei emfaniseis, opos auti sto metalurg? Den nomizw re aderfe, ti na pw... Den eimai kai idikos, alla sigoura eksodous den kserei to palikari. Pane tosa xronia twra pou leme to idio pragma. Pistevw pws thelei kamia 5etia o dani akoma gia na ginei (an einai na ginei) vouno.. Isws o lazaros an to skefteis, na exei perisoteres pithanotites na anevasei tin timi tou grigora, dld tou xronou, alla kai gia auton to risko einai megalo... Kai einai megalo giati an den paixei kai tou xronou, tote klafta.... Ton empistevete kaneis ton lazaro se auto to thema?

diskola...
Epidi loipon kai ta 2 senaria me strimwxnoun se riska kai parakalia, tha lega na paroume twra ta 4ek (h' kai parapanw) kai na pan kai oi 2 stin euxi tou theou. Ekswteriko kata protimisi.

.
To kalitero aderfe enoeite pws tha itane na eimastan emeis ok oikonomika kai na tous kratousame kai tous 2. Ontos mporei kai oi 2 mia mera na bgazoun matia, den xerw, alla distixos an i dioikisi krinei pws xriazete reusto, tote o logos peritevei. As tous poulisei, alla as tous poulisei se mia timi kali. Egw, etsi opws to skeftomai, tha lega apo 4ek kai panw sto sinolo. Opoia prosfora den boithaei tin kalipsi autwn twn 4ek, porta kai ante geia. H dioikisi bebaia tha pei to noumero giati auti kserei ti anagkes exei. Auto pou thelw egw, einai to noumero pou exoun balei sto mialo tous na to tirisoun kai na min pesoun sta lefta giati oi agorastes exoun kavouria stis tsepes.