File Chris, sxetika me ta epixeirhmata sou:
* TV yphrxe kai prin 10 xronia kai malista edeixne tous agwnes lepto pros lepto ki oxi apo syndromhtiko kanali
* O Batman einai parel8on. Htan parel8on prin ton agwna me ton Arh, alla poulh8hkan 13.000 eishthria (molis) me ton aiwnio (oups, sorry, paradosiako).
* O gavros kai o vazelos 3ereis posa plhrwnei gia to f8hnotero eishthrio? 25 Eurw sto nero.
* Ftwxo 8eama??!! Ma o PAOK eixe persi thn paragwgikoterh epi8esh sto prwta8lhma (ws ena shmeio toulaxiston...).
* Ma otan sta syn8hmata fwnazei kai symmetexei mono to 1/4 ths 4 enw oloi oi alloi pan sthn 4 epeidh exei to pio f8hno eishthrio, gia poion tzertzele milame???
* Se alles xwres dhladh pou kovoun ta idia eishthria me emas se mikroteres kathgories ti stoxous exoun???
* Ayto ontws den to katalavainw... "mas phran ta xronia"

Ti dhladh, 3afnika sovarepsame?? H gia na pas sto ghpedo xreiazontai swmatikes dynameis 20xronou???
* Thn dekaetia tou '80 pou yphrxe mono h 84 giati to ghpedo gemize?? Epeidh oloi htan syndesmites??
* Ws pros ton hgeth ths kerkidas symfwnw apolyta.
* Gia tis ekdromes den anaferomai, afou to 8ema mas einai h Toumba.
* Paradosh me ton gay??? Kai ti paei na pei ayto??? As er8oun oloi sto ghpedo kai 8a deite pws ayth h paradosh 3anaxtizetai, oxi gia 23 alla gia 123 xronia.
* Kai ti mas noizoun emas oi karekles?? Afou se olo ton agwna eimaste or8ioi. Twra oso gia tis alles 8yres (ektos ths 4)...
* Dhladh prin to '93 pou den yphrxe CL, den yphrxe to prwta8lhtriwn h ta alla 3ena prwta8lhmata?? Omws ypomonh...
to CL einai konta... to sentoni erxetai...* Nai, Nai, twra o ka8enas exei 3 kai 4 douleies, enw prin 20 xronia hmastan oi anergoi pou perimename pws kai pws thn Kyriakh.
* Panta yphrxe kai 8a yparxei kapoios Kokkalhs pou ry8mize kai 8a ry8mizei ta panta.
* Proswpika oi radiofwnikes ekpompes me pwrwnoun akoma perissotero, kai de milaw mono gia tis opadikes ekpompes.
* Bia?!?!?!?!?!?!? Sygkrinete th bia pou yparxei twra me th bia ths dekaetias tou '80 kai arxes '90???
* Ayta gia th diaithsia ta akoume verese... As exoume sta ntermpi 30.000 kosmo kai 8a doume an o diaithths katapinei th sfyrixtra tou h oxi. Giati, me ton gay ta xronia pou tous eixame gkomenes den eixe symvei ayto???
* Pou na trexw twra... Sto ghpedo yparxei varemara, alla gia tis kafeteries, ta club kai ta skyladika eimaste prwtoi. E3allou, sto ghpedo den yparxoun gkomenakia, mono kati mantraxaloi pou gkarizoun mesa sto ayti sou...
***Symperasma: Dikaiologies den yparxoun. An 8elete enan PAOK dynato, na ton tremoun oi omades tou POK opws sto parel8on, 8ysiaste ena diwro ka8e deyterh Kyriakh (oxi ka8e vdomada, etsi??? An den pate stis ekdromes, gemiste toulaxiston thn Toumba) kai oloi Toumba. Vre3ei xionisei o PAOK 8a gamisei den leme?? Ma me 2500 pws na gamisei? Gia ayto kanoume magkes ta lima tou Akrathtou kai ths 3an8hs. Ante geia.