@ asiniditos
simfona me thn logiki sou tha eprepe na klisoume kai ta topic music, anekdota, th doulia kanete, pies omades tou eksoterikou ipostirizoume ktlp ktlp........
to oti imaste "PAOK" then simeni oth den epitrepete na ipostirizoume thn ethniki. To thema ine poli aplo --> opios goustari graphi 2 leksis se auto to topic. opios den niazete asxolite me ta ipolipa topic.
over.............
p.s. oute ratsistis ime ute ethnikistis. EGO prosopika exo kai filous tourkous sthn gitonia mou. Perito na po oth epese i kazoura ths xronias me ta xthesina opos antistixa meta to 1-4 xexexexe
p.s. 2. simfono GAMIETE to POK --> alla extes gia mena prosopika peksane i kaliteri 13-14 ellines pextes. Pisteuo oth pola meli tou foroum parakolouthoun ton rehagel apo thn imera pou anelave thn ethniki. ego omos ton prospatho na ton parakolouthiso apo thn thitia tou sthn werder-bremen.
Den ime kai poli germanofilos alla auto prepi na to pw. o rehagel panta epeze me tetio sistima. BAZI panta 3 psilous stin amina opou den pernai oute kounoupi kai enan psilo sthn epithesi. exi enan baladoro sto kentro (kati san ton karagouni) kai mia skoupa aminitikou kentrou (basinas). sta xaf sxetika mikrosomi, eukolokiniti pextes. Den prokite pote na allaksis thn gnomi Rehagel. den ton endiaferoun pragmata p.x. proedri omospodias, dimosiographi, manager ktlp.
Ekane mia fora to lathos na pai se mia omada (bayern) i opia den litourgi me to diko tou sistima kai sikothike efige se xrono "rekor".
na thimitho onomata pou ebgale san pextes mexri aurio tha grapho, meta thn thitia tou epefte kai i apodosi tou pexti.
p.x. anderson, neubarth, sforza pou na arxiso kai pou na katalikso.............