Oloi toumpa me to xanoumi, na vgalei lefta o proedros na paixei ekeina ta mamimena ta bluechips pou th'anevoun(toso kairo ta perimenei ta zesta), na vgalei lefta i paokara k na paroume to kalokairi ton pires......K to vrady,xasoume kerdisoume sta mpouzoukia,na petaei louloudia ston ntemi me ta lefta mas(opws ekane ston platini nomizw me ti stutgart)
H akoma..Oloi toumpa na deixoume sto neo Megistana-Swtira-Messia-PAOKtsi (pou olo pame na ton piasume k olo xanetai,san ta xoreftika me ton giorgitsi k ti laskari, stis elliikes tainies) ti dynami mas oste na mas ektimisei k na eisagei to reusto tou stin ellada k na as kanei olous perifanous..giati to exei k kaimo.
Oloi toumpa me walkman na akume k to stoixima sygxronws, giati ws sinithws einai polla ta lefta......
A kai na min xehasw meta to mats na agorasw tin agapimeni mou athlitiki efimerida,na parw k tilefwno stin agapimeni mou ekpompi gia na pw ti gnwmi mou gia tin paokara,giati tha akousei o paixtaras mou tin agapi mou gia tin omada k den tha thelei pote na paei ston kako gavro.
Poios mamaei tora laikes vaseis k istories, afta einai zorika k "mi realistika".........