@papo:
me bash to oti h kritiki sou einai kalopisti (to egrapses allwste sto post sou), apantaw stis apories sou:
1. To edit post ginetai apo tous moderators otan pisteuoun pws prepei na epemboun.
2. To pote epembainei enas moderator einai ka8ara dikh tou ypo8esh.
3. Kanena post pou egine "edit" den alliw8hke. E3airesh mono apoteloune ta eirwnika posts allo8rhskwn, kai ta post me ybristiko periexomeno.
4. Ta topics ginontai edit giati alliws 8a eixame gemisei 100,000 IDIA topics. Synepws, oi moderators gia thn eukolia OLWN twn melwn ka8ontai kai "enwnoun" ta topics me to idio 8ema. 8a h8ela na TONISW pws kati tetoio apaitei POLY wra, kai 8a eprepe oloi mas na kanoume ena mikro agalmataki ston Chris pou exei analabei to perissotero baros ths "ka8ariothtas" tou forum monos tou, gia na mporoume emeis oi ypoloipoi na mpainoume kai na diabazoume omorfa ki wraia ORGANWMENA 8emata/enothtes.
5. Topics pou exoun titlo "aporia" gia paradeigma, ginontai edit gia na dw8ei enas pio katatopistikos titlos, tou styl "pws mporw na mpw sto chatroom"? Auto ginetai gia thn eukolia olwn mas.
6. Topics pou ginontai edit kai periexoun "sxolia" kai "apanthseis" me diaforetiko xrwma, feroun PANTA thn ypografh tou moderator. Ean o moderator krinei pws einai pio eukolo na apanthsei mesw "edit" h einai kallitero na epembei "mesa" sto post enos allou melous, exei ka8e dikaiwma na to kanei. Katalabainw pws kati tetoio mporei na 3enizei merika melh, katalabainw pws kati tetoio den ginetai se "alla" forums. Apo thn allh omws to edit ginetai PANTA me diaforetiko xrwma, ferei PANTA thn ypografh tou "editor" kai synepws den mporeis na isxyristeis oti alliwnei to prototypo keimeno.
7. Oson afora twra tis syggkriseis me alla communitites:
Se osa communitites kai na pas, toses mazikes diagrafes DEN 8a breis. Emeis exoume pei oti den mas endiaferei to posa melh exoume, arkei na ginetai syzhthsh. Emeis den exoume kapoio "sygkekrimeno" 8ema na syzhthsoume edw. Den syzhtame gia o8ones computer h gia epitrapezia paixnidia. Syzhtame gia ton PAOK, mia ennoia pou einai hdh idiaitera dyskolh na thn syllabeis, poso allo na thn ekfraseis se ena forum... Oi diafores mas loipon me ta alla forums einai terasties. Den mporw omws na dextw oti den yparxei organwsh edw mesa, otan ta perissotera opadika forums einai ena...xaos. Phgaine mia bolta sta allo8rhska forum, phgaine akoma kai sta "epaggelmetika" forums typou phantis.com h sport.gr kai 8a deis pws to epipedo tou forum mas einai an oxi anwtero, TOULAXISTON isa3io. Edw den exeis oute brisies, oute posts pou ginontai gia na prokaloun kai na se kanoun na xaneis thn wra sou. Twra ean mas syggkrineis me to forum ths microsoft.com...e nai, eimaste poly pio erasitexnes.
8. To ean einai dhmokratiko h oxi to forum den nomizw na xreiazetai sxoliasmo. Se alla forum apagoreyetai na ftarnisteis pou leei o logos, alla ean peis "kwlos" se diagrafoun giati evrises, alla ean den 3ereis enan moderator den sou apantane sta posts sou. Gia na mhn kanw logo gia to oti ta PERISSOTERA forums den anexontai kritikh!!! Edw blepeis na ginetai tipota mh-dhmokratiko?
9. Gia to "katastatiko" tou forum: Nai, to forum exei odhgies. Den einai oi kalliteres pou grafthkan pote, oute diekdikoume to brabeio poulitzer. Einai aples odhgies gia na yparxei kapoia vash. Otan broume xrono 8a tis kalliterepsoume.
10. Gia to epipedo twn melwn: Xwris na 8elw na se meiwsw, den nomizw pws mporeis na krineis (oute esy, oute kanenas) to epipedo twn an8rwpwn pou gnwrizeis apo to internet. Xwria ayto, to PAOKWORLD exei san skopo na FERNEI KONTA tous PAOKtsides OLOU tou KOSMOU. Den mporei oloi mas na exoume to "idio epipedo". Prepei na katalaboume oti apo th stigmh pou symmetexoume se ena forum dexomaste OLA ta melh san ISA3IA tou eautou mas. Parathrw pws polloi exoune problhma na katanohsoun ayth th stoixeiwdh ennoia kai grafoune apisteuta pragmata. To egrapsa palia (oxi se sena), to grafw kai pali: O ka8enas mas exei thn EPILOGH na diabazei ayta pou autos 8elei. Den prepei na symfwnoume oloi se ola.
11. Teleytai "nota" kai kleinw giati nomizw egine megalo 8ema apo kati mikro: Ean oi moderator ginontai merikes fores "sklhroi" einai giati polles fores h katastash 3efeugei. Zhtame ena aplo pragma (na bazete to location) kai polloi den to kanoun. Zhtame na mhn anoigete ta idia posts 100 fores, kai pali trwme grapsimo polles fores. Gia na to pw apla, ayta pou zhtame ta zhtame gia to kalo OLWN mas. Mhn nomizeis oti exoume kapoio "bitsio" na ginomaste kakoi. Me alla logia, o,ti kai na kanoume to kanoume me KALH pro8esh. Megalyterh xara gia emas den yparxei apo to na 3eroume pws fernoume ta ÐÁÏÊôóÜêéá konta to ena sto allo.
Elpizw na sou apanthsa stis erwthseis sou.
Dikefalos
PAOKWORLD: Connecting ÐÁÏÊôóÜêéá