Bre paidia den einai mono ayto to thema pou entopizete....
kai ti an twra exoume texnologia kai X-BOX kai Playstation kai kinhta kai Nova...
To thema allo einai...Prwton den yparxei oikonomikh eyxereia opws kapote...
Dyskola ta fernei kaneis bolta..TO blepw kai apo ton eayto mou ..Apo tote pou bghke to eyrw...me to zori na balw kati sthn akrh!
Kai ayto me ti synepagetai?

?? Spiti kanapes kai Thleorash!
Epipleon me poia logikh mporei kaneis na perimenei kosmo sto ghpedo h kai genika sta ghpeda otan ta teleytaia xronia ta matia mas
exoun xortasei na blepoune aisxh kai oi de omades den parousiazoun ena kapoio endiaferon!
Xarakthristika akousa enan pitsiriko se mia ekpomph na leei pws h bathmologia einai stadar panw katw sto telos kathe xronias kai pws den thelei
na eisai manths gia na katalabeis ti prokeitai na ginei kai pou tha kinithei kathe omada.
Otan loipon ola gyrw sou deixnoun pws oloi synomwtoun...sto na exeis mia omada pou tha einai men sto proskhnio alla panta meta apo kapoious allous pou prohgountai emwn...apogohteyesai!
H apogohteysh me apoxh dhlwnetai!Na enas logos na adeiasoune ta ghpeda akoma kai Toumpa!
Ki edw isws erthei kapoios kai prosthesei pws ton Paok den prepei na ton afhsoume pote na poreytei monos tou!
OK!swsto kai ayto! Poso xronwn eimaste emeis omws? Posa xronia blepoume Paok?
rwthsame kanena apo aytous tous sarantarhdes pou exoune dei kai kapoies alles epoxes kai tis thymountai me nostalgia?
Ti na erthoun aytoi oi anthrwpoi na doun apo ton twrino Paok?
Eperxetai kourash loipon se pollous eite dikaiologhmenh eite adikaiologhth( opws nomizei o kathenas as krinei) kai akribws epeidh einai psyxologikh ayth h kopwsh...fobamai pws pote ma pote ston Paok den tha organwthoun kerkides opws sto parelthon me tetoia mazikothta kai dynamismo..
kai ta twrina kinhmata pou yparxoun ston Paok fobamai pws afou teleiwsoun kai ayta tha apodeixthoun oi spasmwdikes kinhseis enos giganta pou pethainei...Giati to opadiko kinhma etsi opws einai twra kata thn apopsh mou pros ekei odeyei...