loipon tora pou diabasa ti grapsate oloi,ypia kai ta potakia mou,iremisa ligo.
sto imixrono hmoun me to parapano evxaristhmenos me thn omada,ypirxe plano,organosi.bebaia sta metra tou paok milao panta kai oxi etsi pos to fantazomaste emeis.h xanthi se olo to mats ekane dyo faseis kai ebale ena goal.
eno emeis apo to devtero kai propantos meta to penalty eimastan tragikoi.opos eipe kai coach thn prohgoumeni ebdomada,mia megali omada teleionei to mats otan o antipalos einai me 10.dystixos emeis den to mporesame kai pali.ara den eimaste akoma megali omada.
evxomai avto to kako apotelesma na min mas paei bimata piso,giati oti kai na poume,apo persi kapoia mikra pramata exoun allaxei.
exoume kanei me santos kapoia bimata proodou kai avta prepei na synexistoun.
symfono pos ekane kai o santos simera kapoia lathi,etsi opos exelixthike to mats,den tou bgikan avta pou skeftike.
oso gia tous paiktes,tha statho se pente.
o xaralampous oudepote htan kalos stis sentres,apla mexri simera htan o pio statheros paiktis kai amyntika apsogos.simera htan xalia,den eftaige omos mono avtos pou xasame.
o baiano opos kai sta proigoumena mats deixni psilo deforme,isos ligo xekourasei na tou kanei kalo.
o g.x den einai gia aristera,den exei aristero podi,apo dexia einai lira,alla aristera xaramizete.krima gi avton pou exase to penalty,paiktis me tis dikes tou empeiries kai thn diki tou axia,prepei na einai hremos se tetoies katastasis.den peirazei,tha to thymomaste na to leme avto me to penalty.
o iliev me exeplixe me thn orexi pou mpike mesa,ante na pernei siga siga mpros.
ante tora poios perimenei allo ena misi xrono.
ena mpravo tha po ston mpalafa pou simera edeixe digma apo avto pou mporei na kanei,ama mporouse na statheropioisei thn apodosi tou se avto to epipedo,tha kleisi polla stomata,mazi kai to diko mou.
akoma den xreiazetai na apaxionoume toso to yparxon yliko mas,xeroume ti mporoun,alla ama tous meionoume kai emeis ki allo den tha kanoun oute avto.