ksekollate re me ton arithmo ton diarkeias....
me to zori pantreia den ginetai ....opoios thelei pairnei....opoios den thelei kako tou kefaliou tou....
tin triti me to filiko tha exoume perasei ton 5psifio arithmo....arxes augoustou kai tha trexoume gia diarkeias....
ksekollate....diarkeias tha feugoun os to proto mats stin toumpa...prosopika mallon tha to paro tin deutera....an vro lefta...
an oxi eisitiriaki kai to diarkeias prin to mats me tin gria....agxos me ta diarkeias...posos kosmos einai san emena kserete??
ksekollate me ta diarkeias epiteleous....akoma kai i proothisi tous meso diafimiseon apo tin pae tora ksekinise....
eleos me auto to thema...kai ntropi kai aisxos kai na xame na legame....autoi eimaste re...kai se opoion aresoume...
mporei na einai etsi pos ta les file koulos alla se mia prospa8eia pou ginetai stin sigkegkrimeni stigmi me mia omada
me tin istoria pou exei o PAOK kai to megalo lao pou opos emeis pisteuoume
ta 5 kai 10 xiliades diarkeias akougete mikros ari8mos
den einai 8ema ntropis i oxis sto kato kato einai kai oikonomiko 8ema
alla opws emeis 8eloume na milame gia ton kalitero lao tou kosmou den mporei o allos pou menei eparxia stin ausralia stin germania stou diaolou tin mana na pernei diarkeias giati apla agapa tin omada tou kai o allos pou einai dipla stin toumpa ,mporei na paei opoia wra 8elei na min pernei diarkeias
kai pistepseme edw kserw polla ÐÁÏÊôóÜêéá pou i proti episkepsei otan epistrepsoun ellada einai o naos tis toumpas
otan antigkrizeis auto to gipedo me tis toses empiries se pianei enas deos eee
den mporei na to afinoume allo sto eleos tou 8eou diarkeias oloi einai i moni lisi
isos diskoli gia pollous alla sigoura einai i arxi