Apla ta pargmata re paidia. H FIFA timwrhse me prostimo ton paizeimpala giati ypegrapse duo symbolaia (thn ps....h sou kai thn ypografh sou prepei na ksereis pou thn bazeis).
Epeidh o Maradona ths Saharas, ypo8etw, den exei mia, ta lefta prepei na ta dwsei o MEGALOEPIXEIRHMATIAS pou dioikei ton PAOK. Ekei einai h megalh plaka. Pou 8a brei o mh exwn na agorasei mereda sta paidia tou 180.000 gia allous 250.000 euro?
Gia mena h metaggrafh den exei teleiwsei. An den ton dw me thn fanella se epishmo mats, den pisteyw tipota.
H ypo8esh brwmaei poly. Symfonw apolyta me kapoious pio panw pou eipan oti ton "arpaksame" apo thn Zamalek. H metaggrafh auth den einai ENTIMH kai ayto me peirazei poly.
H erwthsh einai h ekshs: Posa lefta phre o lamarinas apo thn ypo8esh Okka? Posa apo thn "anakainhsh" ths Toumpas? Apo to "xameno" fax? Posa 8a parei apo thn pwlhsh Salpi, Udeze? Apo thn katedafhsh tou Naou? (mono panw apo ta ptwmata mas). Auta prepei na bgoun sthn fora apo tis dhmosiografares ths polhs kai oxi oi malakies peri Maradona ths Aigyptou, liontaria sto kloubi kai pi8hkes kai Quala sta dentra.