Den mporo na katalavo kapoia pragmata.
Gia poio logo erxontai Larisinoi sto forum mas na mas valoyn sthn priza. Me eksairesh ton G10 poy apoxorhse, oloi oi ypoloipoi erxontai edo na prokalesoyn.
Ti eksyphretei ayto?
Perimena enan AELith na mpei kai na pei koyventes toy styl: h doxa toy perel8ontos, to eparxiako podosfairo kai h A8hna, ta mayra xronia ths B E8nikhs klp.
8a po kapoia pragmata opos ta ksero kai ta ezhsa ego, exo diafonies kai me merikoys aderfoys mas.
Alla prota apey8ynomai stoys Larisaioys rotontas:
Sas exei sterhsei o PAOK kanenan titlo? Oxi vevaia. Ton enan apo toys dyo poy exete parei ton phrate kontra se mas. Epomenos TI exete na xorisete mazi mas? Sas exoyme sfaksei pote sthn Toympa? An psaxneis gia sages pes ton mpampa soy na soy milhsei gia kati Leoforoys kai kati Filadelfeies. Isa-isa emeis exoyme xasei apo sas me sfagh, exoyme xasei kana 2 fores me goal sto enenhnta-feyga. O palios sas podosfairistyhs Ziogas mas exei kleisei to spiti mesa sthn Toympa toylaxiston 2 fores. Epomenos an kapoios exei axti mia omada, aytos 8a eprepe na einai o PAOK pros thn AEL . Edo vlepo na ginetai to anti8eto kai trelainomai. Steilame 2 leoforeia gia symparastash, otan kaigate ta lastixa.
Xasame ston teliko enan titlo kai thn eykairia na kanoyme to double. Kanenas den sas eipe tipota, paradexthkame ippotika thn palhkarisia nikh sas. Eimastan sto teliko sto OAKA 15 xiliades kosmos, eseis 3-4 xiliades, kai den sas akoymphse kanenas. Oyte trixa den sas peiraksame ! Ki as xasame enan titlo. Giati na to kanoyme alloste? Ti eixame na xorisoyme? 3 xronia noritera (1983) meta thn htta mas apo thn aek, to OAKA to eixame kanei 8erino…
Ston teliko toy 1985 oi monoi poy thn plhrosane htan oi gay, oi opoioi htan sto diko sas diazoma, dipla sto roloi (se xoristo"block" pantos einai h alh8eia). Aytoi hr8ane gia pesimata alla fagane ta moytra toys…
Thn omada montelo sta mesa dekaetias 80 (Kmietsik, antamtsik, Valaoras klp) thn 8aymaze poly kosmos. H AEL espase to A8hnaiko POK, opos eixe kanei kai o PAOK kai elaxistes alles omades, opote aytomata "kerdize" thn sympa8eia ton PAOKtshdon. Aytos htan kata th gnomh moy o spoydaioteros logos ths sympa8eias ton PAOKtshdon. Opos kai ta arketa xtyphmata apo tis A8hnaikes omades, opos eixe pa8ei (pollles perissoteres fores) kai o PAOK
(oi sfages poy legame parapano).
Ego loipon kales sxeseis 8ymamai. Me eksairesh thn istoria me ton Bliona . Exo ksanapei thn gnomh moy gia to 8ema, s' ayto to topic vrisketai opoios 8elei th diavazei.. Thn epomenh xronia kotronia kai katares mas petoysan akoma kai giagiades. Kai kata th gnomh moy en merei htan dikaiologhmeno.
Na valoyme kai th xronia poy telika pesate kai poso filika sas fer8hkame? Ksanaleo: rota ton mpampa soy na soy ta pei.
Kai allh mia istoria:
Exo paei kan 2 fores sto ghpedo toy Gymnastikoy sth Larisa se agona poy o PAOK (basket) htan timorhmenos. Kammia -47 va8moys h 8ermokrasia (klima Larisas to xeimona :-)), psofokryo, ena leoforeio olo kai olo me epikefalhs ton Manavh. To ghpedo foyl apo Larissaioys. Den etrekse tipota apolytos oyte enoxlhsame oyte mas enoxlhsan. Mporei na htan kai filopaoktshdes logo Stayropoyloy (Magic), ola orea kai kala. Ayta gyro sto 1987. Thn deyterh fora, eimastan nomizo 2-3 poylman, kati fhmes sthn arxh pos 8a mas thn epeftan me petres, emeis oplismenoi etoimoi gia ola, pali den egine tipota. Kai oyte ixnos astynomias poy8ena, ektos apo mas. Mas fyloysan na mhn ta rhmaksoyme, oxi gia na mas prostatepsoyn. Alloste se kati patsazhdika-motel styl PASIAKOS eixame hdh asxhmo onoma. :-)
Etsi loipon rotao?
Tora eseis edo TI erxeste na kanete? Giati den pate na asxolh8eite me alles omades poy sas kseskisan sto parel8on? Giati erxeste edo na mas prokalesete? TI prohgoymena exete me toys PAOKtshdes? Re mpas kai ofeiletai ston Batman otan phge na sas valei xeri, na sas agorasei ennoo. Ma kai meis EX8RO ton eixame ton Batman!
Giati erxeste kai zhtate na "metrh8oyme"? Ego den 8ymamai Larissaioys
sthn Toympa. Isos na hr8an kapote kana 2 poylman, alla den 8ymamai. Isos epeidh pote moy den asxolh8hka. Kai poios asxolh8hke alloste. Giati na sygkrineis entelos anomoia pragmata? Exo dei kai 2500 Larissaioys mesa apo thn kekida ths AEL parakalo, sto Kaytatzogleio. Xoris na 8elo na toys prosvallo, htan ..grafikotatoi. Ksan8oi, kokkinomoyrhdes me fakides, pantelonia- kampanes a-la-seventies, milontas thn topikh dialekto. Kai meta katey8eian na episkeftoyn thn Agrotica. Sygnomh re paidia, to ksanaleo eilikrina kai xoris eironeia: TI NA SYGKRINOYME TORA? Emas mas kseroyn sthn Eyroph (ki ap' thn kalh ki ap' thn anpodh…) eseis den exete ksefygei akoma ap' to nomo sas, ante kai thn edra sas, ton 17000 8eaton. Gia mas exei ypokli8ei o Diego Maradona, o KH Rumenigge, o tade kai o deina…
Eseis TI?
Gia osa eipa gia to parel8on zhtao kai thn gnomh ton allon palion toy forum.
Kai pame sto shmera:
An nomizete oti h aytoepivevaiosh sas san opadoi, pernaei mesa apo polemo me toys PAOKtshdes, eiste xazoi. Eisaste vevaia kai adikoi (gia toys logoys poy proanefera) alla eisaste kai xazoi. Apo ta liga poy parakoloy8o gia AEL, kai apo oti ma8aino, tosa xronia sthn B E8nikh, gia na krath8eite enomenoi kataskeyasate enan megaloideatismo. Mexri enos shmeioy KALA KANATE. Einai dikaioma sas. Erxomaste, vasilissa ksana, pano, ekdromes, pyrsoi kai alla tetoia oraia. Exete kai ton Donh proponhth, dhlomeno PAOKtsh apo tote poy htna ston vazelo paixths.
To na prospa8hsete loipon na kataskeyasete enan ex8ro, sthn sygkekrimenh periptosh ton PAOK (epanalamvano gia 3h fora: o ex8ros sas einai h A8hna-opos kai emas alloste), na erxeste sta kala ka8oymena kai na mas lete "PAOKtshdes, mhn perasete to potami", mhn tolmhsete na kanete tour me IX aytokinhta" , 8a sas kanoyme ayto, 8a sas ranoyme to allo" paei poly. Ma8aino oti h droga stoys Monsters 8erizei, isos exei kapoia sxesh.
Nomizo oti oi perissoteroi PAOKtshdes den exoyn (oye eixan) tipota me toys Larissaioys. (Fysika kati syn8hmata toy styl AEL-tyri klp einai mesa sto programma h kati mpinelikia ston Zioga den htan tipota aksiologo. Ego pantos oyte tyria sas leo, kai to AEL, an kai allo8rhskh omada, to grafo me kefalaia, akrivos epeidh sevomai thn Larisa kai thn istoria ths). Alla ama toy pathseis ton kalo toy PAOKtsh, kai malista xoris logo, 8a ta parei asxhma. Kai ama ta parei o PAOktshs…
Den exete kanenan logo na to kanete, ektos ama telika eiste ontos xazoi. DEN SAS SYMFEREI RE, POS TO LENE?. To ksanaleo gia teleytaia fora, oxi san apeilh, alla san mia egkairh proeidopoihsh xoris na 8elo na snobaro kanenan: den exete logo na ta vazete mazi mas, alla ama epimenete 8a to metanoiosete. Kai isos thn plhrosoyn (apo sponta) kai tipota atoma poy den ftaine, p.x kati ksan8oi kokkinomoyrhdes. Gi ayto skefteite kalytera ti pate na kanete kai edo mesa alla kai alloy. Emeis den 8eloyme polemo mazi sas, ama 8elete "polemo" na pate alloy, allios 8a thn pathsete. Teleia kai payla.
Kai pros PAOKtshdes: Den exoyme vendetta, oyte eixame me thn AEL, oyte yparxei logos na anoiksoyme. Gia ayto symmazeyteite kai sygkrath8eite.

19-11-1984:paok-larisa 4-1

8-3-1987 paok-larisa 0-0 (antipodosfairo)

15-5-1988 (-)

[/url]
agnosto pote: iraklis-larisa (kaytatzogleio) 0-0 (hmitelikos?)

agnosto pote paok-larisa 2-2 ,1983 ?, (psaras,apostoloy, ziogas (2))
to eishthrio toy telikoy 1985 den to scannara, afenos giati gia mas einai odynhro, afeteroy giati oi Larissaioi toy forum, ...fortsatoi kai ...kaylomenoi opos einai 8a to "paroyn" gia na lene stoys filoys toys pos HTAN EKEI .