vre edw kaine tis ekklhsies me gazakia mesthn ellhnikh perifereia ta albanakia kai seis asxoleiste me mia shmaia pou kahke se podosfairiko agwna? \
gi auto pou les omws galatsi na se plhroforhsw oti sthn germania apokleietai na sou epitrepsoun na kapseis shmaia ths germanias.auta ksexnata einai pseutodhmokratika pragmata ellhnika. phgaine esy sthn albania kai kapse mesa sto ghpedo albanikh shmaia, na doume se posh wra 8a se mazepsoun! kai na 8ymasai kati...Sthn xwra moyu egw mporw na kanw oti 8elw.plhrwnw forous,exw po8en esxes kai katagomai apo dw! kai dyskola 8a deis kseno na kaiei ellhnikh shmaia. ama breis pote fwtografia ksenou-politismenou na kaiei ellhnikh shmaia,na to postareis to url na to doume kai emeis.Den yparxei periptwsh pera apo tous tourkous kai tous geitones poy logw genitsarismou bgazoun ena misos logiko,na breis sobaro an8rwpo normal na kaiei ellhnikh shmaia.Sevasmos sthn xwra pou katebase ton kosmo apo ta dentra kai ton ebgale apo tis sphlies. Sthn asia yparxoun fyles pou apo ton topo tous exei perasei monon ellhnas me thn epeidhksh diabathriou.kanenas allos dytikos,kai den ta lew egw ta leei h eleu8erotypia.Gia ton diashmo ellhna pou kanei ton gyro tou kosmou mazi me ksenous, kai perase ws apogonos tou alexandrou tou yunan,tou an8rwpou pou sthn asia 8eopoih8hke kai 2000 xronia meta latreuetai akoma.Gia na mhn leme kai ares mares koukounares.
Opoios den sebetai thn xwra pou paranomws eishl8e kai parola auta den ton apelase,kai kaiei thn shmaia ths, sthn PYRA. TELOS me tis pseutoaristeres nootropies,pou monon sthn ellada yparxoun,giati aristera kai anarxia yparxei pantou.pou8ena den einai omws toso a8lia.filakia kai xronia polla se olo ton kosmo