den mporo na po psemmata, me xalase poly pou apokleionomaste etsi apo ena eyropaiko kypello. den eixame organosi stis epitheseis , apla perimename na bgei o koutoulai apo ta skrin. parepiptontos exei grigoro sout otan bgainei apo ta skrin kai ton boithaei to ypsos tou na sikonetai kai me ton amyntiko na prospathei na ton kopsei otan ton exei 1 2 bimata piso. bgikan kapoies asist stin raketa apo koutoulai otan eleytheronotan apo ta skirn kai trabouse dyo paixtes pano tou kai ayto prepei na douleytei giati edose se kapoies faseis eykolka kalathia. to matsa xathike sta 3 astoxa seri triponta 2 apo ntiarra kai ena apo koutoulai pros to telos tis kanonikis. entaksei xthes ta spasane ta kalathia, atyxia esto kai me ton anorthodokso tropo pou paizame. stin paratasi eleipe "(opos kai se olo to mats) i kali epithetiki leitourgia me kinisi kai sosto moirasma apo rowe. amyntika mas skotose kyrios o green o opoios einai paixtaras. ebaze me plati, pivot, oti theleis ekane. ebriske kai ekane kiolas. i idiaitisia mas epaikse san gipedouxous.