egw gia na sas pw thn alh8eia, arxisa na to skeftomai an paw h' oxi. ka8e fora ta idia-k fetos xeirotera sthn xan8i. teleutaia fora pou eixa paei htan tote me to poustokruo k thn apagoreush twn diakritikwn, pou eixame stivaxtei wres sa ta zwa eksw apo to ekdothrio(sto palio ghpedo) k oi ths scoda mas evlepan k mas evrizan, pou pernouse sthn kurioleksia o enas panw apo ta kefalia twn upoloipwn gia na ftasei sto ekdothrio,pou na mhn pw egw ws gunaika ti allo ekei mesa ston paniko, pou emena proswpika h poutana h mpatsina(psofos) me ksegumnwse apo ka8e diakritiko, kapela kaskol, mplouzes, epsakse mesa sta papoutsia mou, k me afhse etsi stous -10 va8mous na poume k epsaxana mesa kanenan ypsiloswmo na kruftw apo pisw tou na kovei ligo to kruo. mia zwh ekei malakies, k exw vare8ei edw pou ta leme, apo thn anypakth xan8i na koroideuei etsi ka8e xrono - eidika- to lao tou PAOK...den kserw, mporei k na mhn paw! na thn kanw gia a8hna k to epomeno savvato wraia k omorfa toumpa me gria...tosh faia ousia k xrhma pi8anon gia ton panopoulo, mallon de 8a spatalisw, giati fetos 8a xreiastoume k allou sthriksh polu perissotero, einai eidika fetos, polu makrus o dromos k dusvatos opws fainetai!