Adelfe
tekkKi egw eimai tis idias apopsis...As einai apo opoudhpote autos pou foraei ti fanela tou PAOK. mono na tin matwnei me niazei k as eine k apo tin zimpampoue .... Ekserountai oi Tourkoi vevaia

O ninis ean epaize ston PAOK fysika kai den tha to fwnaza...mporei na eixa tis idies apopseis giauton alla den tha fwnaza kati pou tha enoxlouse paixti tis omadas mou.
O Pyrros ti sxesi exei ? O Pyrros einai Boreiohpeiroths, dld Ellhnas, opote den yphrxe periptwsi na to fwnaza pote.
vedder kai
tekkGia to an to epixeirhma mou einai afeles i otidipote allo kai gia to an tha ksanazeisoume tetoia tha to deiksei o xronos. Sigoura omws den to ethesa swsta to thema logo elipsis xronou kai xwrou. Tin apopsi mou tin eixa grapsei (gia to thema nini) sto topic tou mats me ton vazelo.
Pantws to sygkekrimeno synthima den <<dwthike>> apo mia mikri omada ratsistwn-fasistwn pou thelan na perasoun tis idees tous sto ghpedo... Akoustike authormita sxedon ap olo to ghpedo...
Genika exoume ginei ksafnika YPER-euaisthitoi se merika pragmata kai ksexname i adiaforoume gia alla... Kai den anaferomai sto Ougk-Ougk pou einai ratsistiko kai vlakwdes alla se polla alla synthimata.
Kai dystyxws apo osa vlepw stin Toumpa merikoi pane na politikopoihsoun thn kerkida me aprovleptes sinepies...Kai den prokalei i mia pleura, alla kai oi 2...