ok opos nomizete.
se 14, 24, 104 meres o xontros ama ine akoma megalometaxos min trellathite omos.
sthn ousia den kaname apolitos tipota. emena ta 18 pontakia den mou lene pano apo ola tipota. MEGALES omades ine mono autes pou exoun diarkia.
emena den me endiaferoun ti kanoun i alles omades. sigoura pigenontas sta ektos dinis ta xrimata sou eki, alla stirizis thn omada sou bathmologika.
sta entos omos dinis 15-20-25€ se enan anthropo pou sou lei edo kai mines-xronia PSEMATA. se koroideui san mikro paidi. den exi kratisi pote ton logo tou. esis ti nomizete pos tha esthanontai i pextes otan o xontros tha tous pi akou iliadi, akou mietcel sto paixnidi me ioniko tha erthoun meta apo autes ths epitixies 10.000 kosmos opote tha plirothoun kapia apa ta xrostoumena sou kai sthn teliki then tha doune frango opos panta --> kati pou exi kani polles fores o xontroulis.
logika ine i pextes etsi na riksoun katakorifa na pesi i apodosi tous. afti pou kataferane na pezoun se ipsilo epipedo podosfairo se genikes grammes ine kali xaraktires, kala paidia giati poli apla ine omadiko athlima opote ama itan skatoxaraktires den tha ftanane eki pou ine. to oti meriki ekselizontai kolopaida ine poli apla giath tous anangazi i dihkisi na ginoun etsi mi kratontas to logou tous.
lipon sas rotao prosopika pos tha niothate esis i 4-5 apo pano.
a) i omada sas den sas plironi to simbolio dioth den exi ta apaitoume esoda gia tous logous pou oli kseroume (p.x. apoxi logou endiksis diamartirias)
b) i omada sas den sas plironi to sibolio exontas omos tautoxro kapia aksiologa esoda.
pite mou sovara den tha niothete sto b) koroido?

??
kai sthn teliki na apofasisoume th theloume. kanoume eklisi ston kosmo na pai sto gipedo gia stiriksi enan paixti i tis omados. tautoxrona omos leme ta xrei ine toso pola pou den prokite na pane ta xrimata eki.
orea tha mporousame na poume oti to kanoume gia ithiki simbarastasi. --> apantisi diki mou kathe paraskeui 2-3000 kosmo sthn proponisi --> eki na dite ithiki simbarastasi.
telika auto pou katalava ine oti emis i opadi imaste telios mperdemeni kai o xontros to aksiopii auto san oplo tou na epiviosi.
@ north_pole diavasa prosextika ti egrapses. me liga logia esi prepi na ise melos tou A.S. etsi?

p.s. please diabaste prosextika thn anakinosi tou marcin. idika auto to komati me ta oikonomika problimata. To paidi aksizi 1000 bravo gia ton xaraktira tou. mas plaserni kiolas ton logo pou ine to problima tou paok kai emis anti na paroume thn eukeria sta xeria mas thn petame san koroida. lipon sas to ksanathimizo.
o marcin lei:
a) o paok exi TERASTIO LAO (ena to kratoumeno)
b) o paok ixe problimata perisi ikonomika, kaname ipomoni.
c) me tous pextes pou kratas prospathas na nikokirepsis ton silogo oikonomika ama ise megali omada.
d) emis kaname omos fetos to lathos kai kaname metagraphes oste to problima na to exoume pali kai fetos
e) otan imaste mesa sto gipedo 100% skeutomaste thn bala, den exoume thn politelia na skeutomaste ta oikonomika.
o anhropos me 5 - 6 protasis mas lei: TO PROBLIMA DEN INE O LAOS TOU PAOK ALLA H DIHKISI TOU. apla kremete to simboleo tou eki kai den mpori na mas to pi sta isia. emis omos tha imaste i proti aurio methaurio pou tha brizoume ton miecel kai kathe miecel ama o xontros tha ine akoma proedros me to gelio epixirima --> isoun aspida tou goumeno mi bgenontas na mas pis ti terastio problima pou ixes oikonomika kai anangastikes na figis apo ton paok me prosfigi.
tha mporousa na grapso 100des sires akoma alla ilikrina kourastika oli authn tin katastasi. pisteuo oti imaste tifli opadika.