Kala, homo, eisai faoul. Me thn aukshsh tou kefalaiou, peftei to pososto polu. Mhn trella8oume.
Καλα, ειμαι φαουλ, να μην τρελλαθουμε.
Πες μου εσυ γιατι οι 2 τεως του Γου εχουν διπλασιο ποσοστο απο τους υπολοιπους.
@to pososto tou pagoni ean den parei meros stin auksisi (etsi dilose toulaxiston o idios) peftei sostos.
ARA 7+7+? = ligotero apo 52% pou leei o HOMO.
ALLA.....
@HOMO exeis diaolo mesa sto kefali sou kai kala kaneis giati..
ton proto logo ton exei o pagonis stin auksisi mporei na balei osa xreiazonte paradeigma, gia na kratisi to 38%
1.upotithete pos oloi autoi pernoun tis metoxes prosorinos kai tha tis metabibasoune sto epomeno ependuti
2.upotithete pos theloun oloi autoi na ta baloun se mia seira kai meta na paradosoun ston ependuti.
3.upotithete pos tha meiothoun ta xreh kai meta tha erthei o ependutis. ean omos meiothoun ta xreh kai mpoun ola se mia seira giati na fugoun oloi autoi

?
4.ean paroun oi duo autoi pou lei o HOMO meros stin auksisi automata ane benei to pososto tous p.x apo 7% se 14%gia ton kathena.
5.ara kati skeftete o HOMO p.x. 14% + 14% =28 % kai ean exei pesei o pagonis sto p.x. 23% exoume 51%
auto me tous 2 kai mena den mou kathise apo tin arxi kala re HOMO alla skeftika ama to grapso edo mesa tha arxisoun oloi na mou lene pos blepo fantasmata. kai den mou kathise kala apo ton
panteliadi tou goumenopagoni. giati autos eixa anarotithi .
re gamoto mou h den trome xorto pleon h me auta pou trabiksame kai trabame
to mualo mas orgiazi stin fantasia.
toulaxiston re HOMO den orgiazei mono to diko sou.erotisi: ta fusika prosopa pou peiran tis metoxes prepei na einai mesa sto dioikitiko sumboulio ? h oxi ?
ean oxi na protinoume duo atoma p.x. toursounidis zagorakis na tis kratane autoi mexri na erthei ependutis.