LOCK megale taz edw giati na ginei?
to eixame apo dw to eixame apo 'kei, kleidwsan kai ta 8emata ta politika,
e pou 8a broume to epomeno pathma ? As to broume as poume sta videos youtube,
mia , dyo , treis ok re man to empedwsame , 10 anarxikoi egka8etoi koukouloforoi psoriarides
kanan olh thn zhmia !
to apolyto tpt gia pente-deka malakismena dh8en anarxikous pou kataferan na katastrepsoun ta panta kai na vgei 10.000 laos malakas...
to ksanaepalambanw oti to olo skhniko xalase gia 10 atoma, otan ftasame brosta stous mpatsous, perimenontas na ftasoun kai oi alloi apo pisw gia na ginei h fash me tis fotovolides. kai ksafnika skane 10 atoma me maskes kai ta kanoun ola baxalo.
palikari mou sou eksigw kai pali. profanws giati den ksereis... eixe kanonistei na ftasei h poreia ekei brosta xwris fasaries...............kai den 8a mporousan na antidrasoun oute oi mpatsoi oute kanenas, kai ksafnika enw akoma den eixan ftasei oloi kala-kala petagontai 10 atoma kai kanoun manoura stous mpatsous brosta stis klouves.
ta fwrtomata sou apo alla topics (makedonies ktl.) mhn ta 3efwrtwneis
edw twra se parakalw! Na kleidwsoume to topic me ta videakia youtube gia apeiles apo kapoious dh8en....
e prose3e ki esy ligo to yfos sou, as to prose3oume kai OLOI OI ALLOI MAS......
an kai DEN se ebrise kai DEN se apeilise kanenas. Isa isa , to diko sou to yfos einai to epi8etiko
kai tou styl "mhn mou lete emena , tosa xronia (poso polla arage?) se ghpeda kai se poreies...."
an den ksereis ti egine ekei brosta min petagesai san tin klania kai me ekneyrizeis.
ase mas re file... esy ta les ayta giati exeis ma8ei na kaneis tetoies malakies. dh8en anarxikos kai tetoia... emeis dystixws orimasame!
se eida kai ti malakies egrafes sto topic pou kleidw8ike...
PSYXRAIMIA OLOI MAS , PARAKALW ! ! !
Ok, o ka8enas (ki ayto einai logiko) exei thn dikia tou antilhpsh se 8emata tetoia,
alla an arxizoume kai se topics PSYXAGWGIKA na strwnoume "politikopoihmena dromakia"
(kai den ennow apokleistika esena mono taz, gia na mhn nomizeis) e tote to gamisame kai psofise!
8a labei telos epitelous KAI ayth h antipara8esh ? to elpizw...... La Doce,Nik.81 kai loipoi sas parakalw ki esas , hrema ! exete ta dikia sas opws ki o taz, h alh8eia briskete kapou sthn mesh,
akrh den 8a bgei, gi'ayto easy oloi mas please. ti allo na pw....
O malakas

ths ypo8eshs,
Billys