Kai etsi paides, prepei na MEINEI aspromeyri i oxi mono i Veroia , alla oloi i b.Ellada!
Dystixos, otan prin 3-4 xronia ksana gyrisa stin patrida (Ellada), erxomenos apo Germania, de mou faneike kai poli aspromayri i oli perioxi! Eimai apo Skydra / Edessa kai i mitera mou einai apo xorio tis Veroias!
Etsi loipon oi eilikies mexri kai 20 eton isos einai pragmatikia ASPROMAYRES eos kai ena pososto 90%! Apo kai kato omos...?? Mayra xalia!!!
Paidakia apo 5(!!!) eos kai 16-17 xronon me faneles rivaldo, karembe, gonzales, karagouni, mpasina, kostantinou (prassines kai kokkines) kai area kai pou, kamia aspromayri (kai apo aytes oi perissoteres tou okka, - eironia tis tyxis diladi!!!)
Gi ayto kai ksekinisa enan monaxiko agona, gia na diasoso tis eilikies tou ayrio! Otan arxisa na milao gia s.f. tis eparxias (Arseni-Skydras) den breika bo'i'8eia kai katano'i'si , ektos apo allous 5(!!!!) trelamenous, pou eixan dinamis kato apo aytes tis sin8ikes pou epikratoun ta teleytea xronia ston PAOK, na symmetasxoun, me kyrio stoxo ta paideia eos kai 16 xronon! As mi geloiomaste paides, einai aspromayri i Makedonia, ...os pote omos? ? ?
Gi ayto ton logo prepei oloi oi syndesmoiu tis eparxias, na epanaloitourgeisoun kai na prosferoun tin dikei tous diapedagogisei sta paideia, kai na analaboun to dyskolo ergo tis PAE, na proselkisoun kosmo, giati opos apodeixtike ayti i dioikisei tis PAE den einai aksia na xeiristei oute ena Fax!!!
ME EKTIMISI CLUB PAOK ARSENIOU
"THE IRON EAGLE"