- Pote den ton eidate na paizei 5-6 sunexomena paixnidia.
- Oses fores mpike h omada den ta phgaine kala kai empaine ws swthras (p.x. kalamaria)
- Panta eixe problhmata me tous proponhtes tou, giati mathenan oti einai talentara alla den to evlepan amesws
- Dystyxws eixe polla problhmata traumatismwn.
Oloi krinete xwris na lavete ypopsin ta parapanw. Oloi krinete me fouskomena muala. Kaneis den ebale katw ta dedomena ews twra gia na krinei an pragmatika aksizei autos o paixths h oxi. Me ton Ari giati den sas xalase ? mia xara kalupse tous xwrous, mia xara ebgale 3-4 ka8etes mpalies pou exeis na tis deis apo tote pou epaize o Fratzeskos kai mia xara tripla ekane ston nempeglera kai ton edwse xorto. Tha mou peite etuxe ? tha to dextw alla 8a sas diksw pali ta legomena mou.
- Pote den ton eidate na paizei 5-6 sunexomena paixnidia.
Tote 8a krineis ton paixth, oxi apo mia allagh h' s' ena tuxaio paixnidi. S' ena tuxaio paixnidi, isws sou kanei to paixnidi ths zwhs tou, isws omws kai to xeirotero tis karieras tou. To idio elege kai o Torghele, valte merika paixnidia sunexomena gia na deite thn aksia mou. Na brei ru8mo 8elei o ka8e paixths. Paradeigma gi' auto pou sas lew einai o mpampagkinta tou gaurou, tous ekane duo kala paixnidia sthn proetoimasia kai ton 8ewrisan deutero rivaldo. Otan omws ton ebala 4-5 sunexomena, eidan oti telika den ftouaraei.
Den lew oti o Baggelhs einai paixtaras, proswpika mou aresei alla den trelenomai ki olas. Ayto pou lew einai oti den exete akomh ta logika, proponhthka kai agwnistika krithria gia na kri8ei dikaia.