Den ta phges ka8olou asxhma, san 100sto sou post.

Patontas ta 100 loipon kata8eses psyxh, kai nomizw ousiastika pws olous mas xtypises se ena adynato shmeio.
(Den mporw na fantastw me tipota oti yparxei estw kai enas pragmatikos PAOKtshs pou na mhn
tou sparazei kata ba8os thn kardia ayth h elleinh katastash sto basket.)
Kat'arxhn, den 8a arxisw twra ta "ftaime oloi" kai "eimaste a3ioi ths moiras mas" kai "exoume ayto pou mas a3izei afou ton *paizoume*"
kai ta sxetika, giati ypo8ikan poio pisw kai an einai na arxisei to repeat, as to afhsoume to 8ema kalytera.
8a h8ela na h3era to xronodiagrama, pote ligoun oi metagrafes, pote 3ekinaei to prwta8lhma kai ola ayta.
Na 3eroume se poia hmeromhniaka plaisia prepei na dwsoume idiaiterh shmasia !
Asfalos opeiadipote kinish prepei na ginei xtes kiolas, giati oso plhsiazoun ta katakalokaira mesa iouliou ws terma aygousto
toso poio ligo apixish 8a exei to olo 8ema, giati einai kai to podosfairo kai oi e3eli3eis tou, einai to 8ema ths ry8mishs pou mas "kaiei" toso,
kai kai kai.... einai gnwsta se olous mas.....
Emeis san mia aplh koinotita diadyktiakh (pou bebaia kai sthn kyriole3ia olo kai poio poly sarka kai osta pairnei

)
bebaia den mporoume na arxisoume thn kinish. ISWS omws na mporesoume na dwsoume to erisma se pollous allous.
H xionompalla pou merikes fores ginete xionosthbada.
Exoume arketous

eykolo-glwssous

edw mesa pou 8a mporousan na grapsoun ena keimenaki-anakoinwsh-e3aggelia opws 8elete pes'te to,
me periexomeno mia amesh sygkentrwsh-syneleysh-syglisi-mpigklisi-tsigkisli opws 8elete pes'te to ki edw
ολων των Συνδεσμων με θεμα τον κινδυνο διαλυσης του Basket!!Na exoume "kata kapoion tropo" thn syneidhsh mas ka8arh,
nai re gmt toulaxiston prospa8isame .
Ti lete re paidia? exoume tosa kai toso sto myalo mas , alla oi syni8eis ypoptoi den mporoun na kanoun
to kalo kai na synta3oun merikes grammes pou na lene ka8ara kai 3astera oti einai AMESH anagkh na sygkentrw8oun
toulaxiston oi syndesmoi kai giati oxi kai mazi tous atoma apo dw mesa......
An bgoun aytes oi "3erw gw" 10 grammes , to mono eykolo einai na moirastoun kai na staloun se clubs, mme kke selete katee.
(Allwste to 3eroume kala pleon ayto to a8lhma edw pera! Kai to ennow asfalos me thn kalh thn enoia).
As kataferoume toulaxiston ESTW kai na sygkentrw8oun oloi gi'ayto to 8ema, kai meta blepoume ki emeis
pws mporoume na boh8isoume/syneisferoume stis tyxwn draseis/kinitopoihseis pou 8a apofasizotan.
Ante re usual suspects.....
emena den me kovei na grapsw tetoio prama....

ola ayta einai prwsopikh mou gnwmh kai den milaw ek olou tou paokworld.