File mou @Homo, eides kai ta 8etika tis "skordo-dioikiseis" telika !!! Einai ayto pou fobounte poloi se mas, kai lene oti den 8a ginoume "skordomada" kai emeis !!!! Os tote as poreyomaste sto mpaxalo, me katsari kai osous symbaloun stin aniparksia tis megaliteris omadas stin B. Ellada !!!!
Min pareksigi8o, den zileyo to ar8ro 44 se olo tou to megaleio, aplos einai merika pragmata pou mporeis na pareis apo ton geitona sou, gia na gineis akomi pio ysxiros esy !!! Kai 8eoro anotati xazomara na min dexese tipota apo ton allon kai na 8eoreis ton eaytos yper ano ton allon !!!
8a mporousa na po (ektos apo ta eytrapela kai tis poreies stin b' e8niki) mia xara ta paei i skordo-parea, kai se mpasket (me eyroliga, prota8lima klp.), alla kai se PAE agonistika (me kaloutsikes metagrafes opou ekei toulaxiston oi braziliano-ispanoi einai etoimoi kai paizoun, ....eno se mas ? ? ?), kai eksoagonistika me tin stiriksi tou A.S. !!!! 8a elega paradeigma pros mimisi, alla ksero oti polloi ysxiro-kefaloi (akomi kai edo mesa) DEN prokeite na dextoune liseis apo "diplanous" !!!!