diavasa oti prepei na kanoume login 1 fora mesa se 45 meres gia na eimaste ok.diladi ego pou exo energopoiimeni tin entoli "always stay loged in" antimetopoizo provlima?
oso gia ta mple sta themata mou ananeonontai kanonika.
p.s. epeidi ego den ksero apo ayta mipos mporei kapios moderator(an exei xrono vevaia) na mou valei tin photo tou sphongle 4 mono pou gia background na exei tin elliniki kai oxi tin agglikh kai apo pano ton dikefalo fysika.eyxaristo
E3artatai... Ousiastika den paizei kanena rolo. An to exeis "always stay logged in" shmainei pws den xreiazetai ka8e fora na bazeis ton kwdiko prosbashs. An omws kaneis 60 meres na emfanisteis sto forum (oxi aparaithta na grapseis kati) tote to forum 8a 8ewrhsei oti den se exei "dei" gia 60 meres...
Oson afora thn fwto, mas thn steilane etoimh kai emeis thn anebasame...
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ.ΔΙΚΕΦΑΛΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕ ΕΝΤΟΝΑ ΓΡΑΜΑΤΑ ΤΟ YESTERDAY ΣΤΑ MESSAGES ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ??ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΤΟ TODAY ΒΑΛΕ ΑΛΛΟ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ USERS ΝΑ ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ FORUM.
Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,
ΜΟΝΤΕ
Monte, to "yesterday" to bgalame entelws apo to forum. Protimisame na fianontai mono me to "today" ta pio prosfata posts kai ta ypoloipa me thn hmeromhnia tous... To "today" emfanizetai me entono aspro.
Dikefalos
PAOKWORLD: Connecting PA:b&w:Kia