Xtes eixa paei sto mats. Ta perissotera ta 'xete pei hdh...
Opws eipate loipon oi perissoteroi, to apotelesma einai adiko gia ton paok. Etsi to eida kai egw. Den eixame tin tyxh me to meros mas. Auto einai olo...
H omada eixe ton elenxo tou mats sto megalitero diastima tou agona, eixe pathos, piese, ekane faseis, den mpike to goal.
O paok itan kaliteros apo ton bazelo kai o miecel ekrine to mats me tin apousia tou, lew egw..
1 ksexwrize.
O maladenis o opoios itan h parafwnia mes tin omada... ena apolyto (0). Kanenas den itan toso tragikos..
1 skiniko...
Otan o kwstikos allaxe ton feutsini me ton sicabala, mporw na pw pws me efere se poly dyskoli thesh... Eixa pou eixa fwrtosei me tin gkinia mas kai me ton epopth apo to 1o meros, irthe kai auto kai den antexa... Sikwthika enstiktiodos, erixa tin panagia mou kai xanakathisa kyrios. Pali kala den mou milise kaneis. Akousa meta stin sinenteuxh typou pws ton feutsini ton ebgale gia logous proliptikous, mias kai tha mporouse na pathei upotroph kai na meinei ena 3mino ektos. ok. Dekton.
O maladenis eperepe omos na einai h mia apo tis 3 allages. 1 erwtish..
Ta offside pou edeixne ekeino to mouni sto 1o meros itan swsta?? Posa itan synolo, 5? 7? 8? posa gamw to !@#$% tis manas tou??!!

Den mas afine na bgoume mprosta ena olokloiro hmixrwno! Kontepsa na trelathw me ton pousti ekei mesa. Egw apo tis ekpompes eida 3 pou den itan... Kanas allos??
1 sxolio..
Pou einai o pao?? oeo? pou einai o pao?? 1-0 kai oute kan ton eidame... Auto kai an itan omada...
EGW BAZELO DEN EIDA POU8ENA XTES!. Oute katw sto xorto, oute panw sta tsimenta. Kerkida tis poutsas, omada tis plakas alla 1-0. Ti na peis peretero... Den axizei na to sizitame auto to mats. To score einai apo allo paixnidi. kolos-paok 1-0. As to ksexasoume loipon..
1y.g. Mitsara bres ta dyxtia re agori mou... Etsi opos to pas tha kanoume ton pantela epithetiko!