ligo off topic kai sorry.
Eidate xthes sto 1o hmixrono, mia fash (antepithesh) pou exei o mala tin mpala, kai enw exei 2 paixtes sta akra gia na tin dwsei, autos blokarei kai tin krataei, giati profanos to skeftotane, kai o Salpi xoropidage krazontas "Dwse tin mpala!!"... Meta apo auto bebaia, fisika kai ton eide kai tou tin edwse, alla itan plewn arga.. Meta o salpi ton pire apo dipla kai ton ekraze mexri na ftasoune stin sentra.

Basika, apopsi mou, o mala den xerei na ftiaxnei paixnidi kai mou to apodikniei se kathe, ma kathe paixnidi!! An paratiriseis maria, tha deis oti opote h mpala pernaei apo auton, kapaki meta ginete malakia.. Re pousti den einai tyxaio! Egw giauto kai ton lew "to pio Xazo 10ari" !! Einai enas paixtis pou xerei poly mpala (anamfisbitita) alla dystixws einai XAZOS!! Den xerw pou ofeilete auth h Blakeia pou ton katabalei... Pragmatika einai aporias axio kai elpizw mia mera kapoios idimonas tou podosfairou, na entopisei ton ka'lo tou, kai na mas pei ti ftaei... Giati auto to palikari pou xerei tosh mpala kai exei tosh empiria einai toso XAZOS!!
Einai argos akoma kai stin skepsh!! Oooxx 8ee mou... giati na argei toso na parei mia apofasi kai giati panta, otan telika tin parei, einai panta h xeiroterh.... 8ee mou GIATI!!!???!!!!