Gia mena pantos paixtis pou mporei kai petixenei estia apo 50 metra KSEREI MPALA !!!!
An tora fisouse aeras, an eitan kolofardia, 'H an pisteyei ston 8eo kai tin esteile o 8eos ekei .....DEN to eksetazo !!!!
Prota apo ola prepei na doume poioi apo tous paixtes ston simerino PAOK kseroun na kanoun "kontrol" !!!
Meta poioi mporoun na steiloun tin mpala ekei pou pragmatika 8eloun !!!!
Kai meta fisika an trexoun, an markaroun klp. klp. !!!!
PROTA omos ......MPALA !!!!
Y.G.: Ektos an exei ekselextei toso poli to podosfairo, pou DEN xreiazonte aytoi pou ksreoun ligo to topi, kai xreiazonte pio poli oi xasiotides, gonzales, giasemides, kai loipoi trexalatzides pou to mono pou DEN kseroun einai na klotsisoune to "petsi" !!!!
Y.G.2:Toulaxiston afiste me na diafoniso mia fora mazi sas, xoris na paisete katey8eian na me fate !!!! Gnomi mou, giati tous bare8ika olous tous ampalous pou exoun mazeytei kata kairous stin Toumpa, na xeirokrotao olous tous metriotatous epeidi den exoun dosei pote dikaioma sta apoditiria, kai na tragoudao stin kerkida "exo trella mes sto myalo" eno xano apo to atromitaki me 2-0, anti tou "PAOK paikse tin mpala tis zo'i' sou, giati 8a se gamisoume emeis oi opadoi sou....." !!!!
Y.G.3: Ti 8a legate (efoson den einai kalos amintikos opos lete o Megahead), na allaze 8esi me ton .....Torghelle !!!! Afou einai ekseretikos souter o enas as paiksei for, eno o deyteros as paiksei sta mpak, dioti os sini8os pernaei apo ayton 'H i mpala, 'H o paixtis, pote kai ta dyo mazi !!!!