Stenoxwrethika kai me xalase, alla den trelathika kiolas. Perysi mas fygan 5 paiktes pou epaizan endekada(Abonsa, koukielka, G.X., Frapes, Okkas), metagrafes mhdamines, traumatismoi Koutsh, Egoma, Markou, ante na valw kai ton Zavantia pou ton ypologize o Aggelos meta tis fyges......e kai vlepoume to apotelesma, paixtika, thelw na pw. Mhn treleneste osoi vlepete
* Matador ton Paok na mhn mporei na anoixei kleistes amynes kai na mhn paizei to podosfairo pou oloi theloume.
Ekana mia syntomh anadromh sthn mnhmh mou kai stathika ston teliko tou 2001 me ton gauro. H arxikh synthesh tou Paok tote htan: Kovits-Mpormpokhs, Abonsa, Katsamphs, Udeze, Venetidhs- Egoma, Kafes, Georgiadhs, Kwnstadinidis-Okkas.
2,5 xronia meta ston xthesino agwna epaize MONO o Udeze.
Pagosmio fainomeno nomizw. Mhn treleneste, den lew na strouthokamilizoume, alla h mnhmh mas prepei na einai mnhmh ELEFANTA.
Sigoura o Paok apokleisthike apo mia katwterh omada h opoia to edeixe me ton tropo paixnidiou ths sta dyo mats, sigoura o Paok den htan autos pou tha thelame oloi mas, alla den prepei na xechname oti einai kai autoi ANTHRWPOI kai polloi apo tous shmerinous paiktes mas, einai opws kai na to kanoume periorismenwn dynatothtwn kai mono to varos ths fanellas kai O Aggelos kratoun authn thn omada se authn thn thesh. Mhn perimenete megala pragmata, egw proswpika prosdokw alla den perimenw.
Tha hthela na stathw sto exwfyllo ths Alhtikhs Makedonias-Thrakhs, me evgale apo ta rouxa mou gia akomh mia fora.
Apo thn mia, apogohteuse h "firma" o Salpiggidis kai apo thn allh, ekane ypaithria toualeta thn thyra 4. Ftou re vromwskoulhka, syxamena erpeta.
Bravo sta paidia sthn Ouggaria kai sthn anegersh tou pano.
Wraia fash. Koufala Lianh thn fwnh mas den mporeis na thn stamathseis. Egine kai tha ginei akomh megalo thema.
Ante paokares proxwrame kai koitame mprosta kai as afhsoume tis mourmoures.