...Oson afora thn proseleysh? Ego den eimai toso apaisiodoksos: Problepo peripoy 12000 eishthria+4000 diarkeias= 16-17 xiliades kosmo peripoy. Ayta peri apoxhs syndesmon nomizo einai radio arvyla. Pali 8a travhksoyn to karo oi PAOKtshdes apo thn perifereia, aytoi 8a mas kselasposoyn pisteyo, opos kai polles alles fores sto parel8on. Den 8a mpo ston peirasmo na ksexoriso toys PAOKthshdes se kaloys kai kakoys se yperPAOKtshdes kai ypoPAOKtshdes opos ekanan kai kanoyn polloi edo kai kai polla xronia. O peirasmos einai megalos bebaia na mpo kai go se ayto to trip omos den 8a to kano. To mono poy 8a po einai oi prosopikes moy skepseis ayton ton kairo.
Eksaitias ths mh enisxyshs to kalokairi, ths lan8asmenhs proetoimasias, ths xalia apodoshs kai ths gkafas ths dioikhshs pa8ame ayta poy pa8ame. Sigoyra o kosmos den eftaige gi ayto. Ola ayta einai xilioeipomena kai gnosta. TORA ti kanoyme? 8a eksakoloy8hsoyme na klaime ton makarith? O PAOK einai pesmenos, emeis apogohteymenoi kai orgismenoi. 8a ton afhsoyme pesmeno h 8a prospa8hsoyme na ton shkosoyme? 8a afhsoyme ta pragmata opos exoyn, 8a ta xeiroterepsoyme, h 8a dokimasoyme na ta beltiosoyme? 8a katsoyme spiti na myksoklaime poy shmera den 8a doyme thn Bayern? H zoh travaei mprosta. Aytos einai o PAOK. 10 lypes mia xara. Kanenas den me ypoxreonei na pao ghpedo. Oyte anagkasmenos eimai oyte piezomai. Gia mena einai ka8hkon.Kai den eimai ka8oloy sigoyros oti 8a bgoyme apo thn krish. An to kataferoyme 8a einai eyxhs ergon. 8a nio8o thn ikanopoihsh oti hmoyn ekei kai boh8hsa sta dyskola.Meta 8a arxiso pali ta oneira... An DEN ta kataferoyme 8a koimamai me hsyxh syneidhsh oti ego ekana ayto poy eprepe. Kai 8a etoimazomai na ksanaboh8hso. Sigoyra kapoioi apo sas 8a moy poyn KALA MALAKAS EISAI? EISAI TELEIOS FYTO? MONO NA DINEIS KSEREIS? DEN KSEREIS NA APAITEIS?
To xo ksanapei: POTE moy den ais8anomoyn san opados- pelaths. Ama htan etsi 8a eixa allaksei edo kai xronia omada. Ena magazi an den soy kanei, pas se allo. Ego me ton eayto moy kai ton PAOK ta xo brei. Gkeles opos me Maccabi 8a ksanado. Alloy eidoys malakies opos me Louka(poy einai oti xeirotero moy exei symbei..) epishs 8a ksanado. To apeyxomai alla ksero oti 8a ksanginei. Ego omos eimai PAOK kai 8a eimai.
8a pao shmera Toympa. Eyxomai ayto poy 8a do kai 8a ais8an8o na einai opos me Eintracht, Bayern, Napoli, Arsenal kai Undinese. Na mhn einai opos me Debrecen h Maccabi. Den ksero ti 8a do telika. Pantos 8a eimai ekei.