Author Topic: ΠΑΟΚ - βαζελος: 2 - 1 (Κυριακή 21/2/2010, 19.00, novasports 1)  (Read 17188 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

apaoki13

• Guest
το ξερω αδερφε οτι προεχει να κερδισουμε εμεις αυριο;Απλως θελω να ξερω με τον γαυρο σε περιπτωση ισοβαθμιας το πλεονεκτημα το εχει αυτος λογω του 1-2?
Πως υπολογιζεται ?

Πρώτα οι βαθμοί στα μεταξύ (εκεί είμαστε ισόβαθμοι με 3-3) μετά τα τέρματα (κι εκεί είμαστε ίσοι με 2-2) μετά δεν ξέρω. Κάπου διάβασα για έναν αγώνα μπαράζ αλλά δεν είμαι σίγουρος. Σε περίπτωση τριπλής το πλεονέκτημα το έχει ο γκέι (αν έρθει χ το οακα και νικήσουμε εμείς αύριο).

Όχι δεν έχω τρελαθεί απ' το άγχος, απλώς έχω βγάλει όλα τα πιθανά σενάρια και δεν θέλω μπαράζ γιατί είμαι 33 και οι γιατροί προειδοποιούν ότι τα εμφράγματα θερίζουν σ' αυτές τις ηλικίες.

Offline nik

• Αποστολή
  • **
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
ΠΑΟΚ παντου!!!

novito

• Guest
το ξερω αδερφε οτι προεχει να κερδισουμε εμεις αυριο;Απλως θελω να ξερω με τον γαυρο σε περιπτωση ισοβαθμιας το πλεονεκτημα το εχει αυτος λογω του 1-2?
Πως υπολογιζεται ?

Πρώτα οι βαθμοί στα μεταξύ (εκεί είμαστε ισόβαθμοι με 3-3) μετά τα τέρματα (κι εκεί είμαστε ίσοι με 2-2) μετά δεν ξέρω. Κάπου διάβασα για έναν αγώνα μπαράζ αλλά δεν είμαι σίγουρος. Σε περίπτωση τριπλής το πλεονέκτημα το έχει ο γκέι (αν έρθει χ το οακα και νικήσουμε εμείς αύριο).

Όχι δεν έχω τρελαθεί απ' το άγχος, απλώς έχω βγάλει όλα τα πιθανά σενάρια και δεν θέλω μπαράζ γιατί είμαι 33 και οι γιατροί προειδοποιούν ότι τα εμφράγματα θερίζουν σ' αυτές τις ηλικίες.

μπαραζ οντως :

http://www.superleaguegreece.net/Downloads/KAP_2009-10.pdf , σελ.32-33, παρ. 5-8

υ.γ. γαμηστε τους 

Offline Nikos1967

• Αποστολή
  • **
Τι γίνεται?Ξεκινάμε για το Ναό ή είναι ακόμα νωρίς?

Offline PAOK_Piraeus

• Αποστολή
  • **
Ουτε τα ξυδια βοηθανε ουτε τιποτα.. Δεν περναει η πουτανα η νυχτα. Α ρε ΠΑΟΚ... α ρε ΠΑΟΚ.

16μιση ωρες. Πω ρε πουστη.

ΠΑΟΚ ΓΑΜΑ ΤΗΝ ΞΑΝΘΗ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ! :b191: :tsigaro:  :trelos: