Enta3ei, eipame trela poulame. Alla pame gia 1h 8esei gia na exoume sigourh thn 3h. Oso gia to UEFA, tou pousth den pisteuw na to xasoume kai auto. Exei o 8eos. H Elpida pe8ainei teleutaia. Prosoxh ton Panhliako gia na mhn mas kanei ti zhmia. "There is nothing wrong with chasing dreams, we might catch one". To 3erw h trela mou polles fores 3epernaei ta oria, alla giati re paidia na mhn mporei o PAOK na mpainei se opoidhpote ghpedo kai na pairnei apotelesma; Na sas 8umhsw merikes wraies emfaniseis ths PAOKARAS mas sto parel8on kai oxi me gay-flwro & xanoumi alla Bayern, Benfika, Malin, Aintraxt, Arsenal, Napoli... kai mh mou peite oti eixame uperomada. Apla pe3ane palikarisia opws prepei na paizei o PAOK (pantou & panta). Mporei na apokleisthkame sta penalti tis perisoteres fores alla h ousia einai oti o PAOK sta8hke or8ios kai den efage 7ares. Kai den 8elw na kolhsw sthn eftara ths omadas tou dhmosiou. Kai emeis eixame asxhmes stigmes. Alla 8elw na pw oti o PAOK mporei. Einai 8ema psuxologias kai nootropias. Ean o PAOK einai tsampoukas & paizei palikarisia giati na fobomaste an 8a xasoume. Anarwtiemai den mporei o PAOK na paizei me tsampouka p.x. gay (prosfata) h teliko kupellou 00-01. Th shmasia exei ean paizei o Frapes h o Salpiggidis. O PAOK einai PAOK kai prepei na paizei san PAOK oxi san ta alla kafeneia (paizoune me gay kai steinoume kolo. Giati;). Kserw 3efiga alla kappou kappou me pianei. Elpizoume, alla an xasoume sunexizoume giati etsi prepei. Kai opws eipe kapoios se ena allo post "O PAOK gia na kerdizei prepei na kanei uperomada" (allios mas thn peftoun oi diaithsies akoma kai otan pragmatika paizei mpala). Sumfwnw, alla h uperomades nai men xtizonte me paixtarades, alla an oi paixtarades den exoun tsaganw, gamiseta (8elei sunolo kai tsampouka). Enta3ei den eimai "expert" ti gnwmei mou ekfrazw. PAOK MIA ZWH KAI STHN ALLH TH ZWH.