egw auto pou fovamai an ginei kati tetoio einai i nootropia tou ellina kai kat'epektasi tou Paoktsi. exoume nootropia xavale kai mpaxalou.ti thelw na pw?pws tha ginei auti i kinisi tha enthousiastei arketos kosmos tha agorasei metoxes i tha ginoun meli kai tha plirwsoun mia sindromi kai meta mi tous eidame.panta etsi den kanei o ellinas? panta..ton prwto kairo einai kirios kai meta alla logia na agapiomaste.opote an ginei kati tetoio poli fovamai pws tha dimiourgithoun megalitera provlimata stin omada.giati den iparxei kai tropos na parei kaneis ta xrimata apo tis mi plirwmenes sindromes.to mono pou mporei na kanei einai na se diagrapsei apo melos.
epipleon den einai etsi apla ta pragmata na mpei o kosmos sti dioikisi mesa.ti nomizete oti sti barca mpainoun oi opadoi sto dioikitiko simvoulio?aplws psifizoun.kati opws ston gavro ante me kapoia perissotera pronomia.gia na mpeis sti dioikisi prepei na exeis gnwseis management gnwseis sta oikonomika gnwseis nomikes ktl.ektos an valeis antiproswpous pou logika de tha einai kapoios koinos opados opote pali kataligoume sto oti tha exoume kapoious 2,3,4,5,6,... den kserw posous panw apo ta kefalia mas oi opoioi tha exoun vevaia kai tin pleiopsifia twn metoxwn.gia na ginei etaireia laikis vasis theleis poli organwsi pou pote san ellinikos laos de tin eixame kai oute prokeitai na tin apoktisoume.
nai na to dokimasoume na doume an tha petixei i oxi alla prepei na eimaste kai kalimmenoi apo pisw.i barca px to dokimase eide oti petixe alla apo pisw den eixe goumeno me kapoia miria eixe kapoious paragontes me para polla miria.opote kai na apotigxane to egxeirima twn melwn i omada de tha antimetwpize kapoio provlima.o paok se kamia periptwsi den exei auti ti "dikleida asfaleias".
anyway vlepoume kai prattoume.aplws den prepei na enthousiastoume kai na treksoume na paroume metoxes i na ginoume meloi giati mporei telika o enthousiasmos na girisei boumerang