Parathrhseis, twra pou hremhsa:
1) O oikodomos einai megalhs pastas paikths.
2) O Salmon polu kalos paikths omadas, alla oxi killer.
3) H diaithsia ka8orise to apotelesma.
4) Paiksame me kalh taktikh, alla exoume emfaneis adunamies. Kapoies 8a dior8w8oun me pollh douleia. Alla gi' auto empisteuomai ton Santos.
5) Makari na paiksoume toso kala kai sta epomena paixnidia, pou einai pio shmantika apo auto...
6) Makari na dw8ei h idia shmasia kai apo emas, opws do8hke se auto to mats. Gia na doume to Savvato poioi einai prwta PAOKtshdes kai meta antigayroi. Den tous lew panugirtzides, giati to ghpedo gia mas EINAI PANHGYRI.
7) Duo paiktes ston aksona (kentrikos amuntikos kai epi8etikos) mas leipoun, etsi wste na apeleu8erw8oun Baiano kai Melisshs apo tis 8eseis pou paizoun twra. O Salmon einai polu kalh enallaktikh periptwsh pantws. Alla mexri to kalokairi den to vlepw na vgainei apo 11da.
8 ) H geush pou mou emeine einai glukopikrh. Auto to "ax" to klassiko. To PAOKtshdiko. Enoiwsa opws otan hmoun pitsirikas me to basket kai mas kerdize me 8emita kai a8emita mesa to skoulhki.
9) Parakalw osous 8a pane sta epomena mats Toumpa: Boh8hste thn omada kai tous pitsirikades. Dwste tous dunamh, sprwkste tous sth nikh, opws mono emeis oi PAOKtshdes kseroume. 8umh8eite ti eixe pei o Purros Dhmas se mia sunenteuksh tou, giati egine PAOK. Paizame basket (epoxh Rentzia...), epanalhptiko mats me mia israhlitikh omada kai xaname me ena ponto sthn arxh tou deuterou hmixronou. Ekei eixame xasei 16. Eprepe na kalupsoume diafora 17 pontwn se ligotero apo 20 lepta. O kosmos pisteue sthn omada kai sunexize na fwnazei. H omada telika to gurise. Meta to mats, o proponhths ths antipalhs omadas (Svi Serf), eipe: Eimai me ton PAOK apo dw kai mpros. To idio eipe ekeinh th mera kai o Purros, entupwsiasmenos apo ton kosmo mas.
10) H Kuriakh (h to Savvato) einai h giorth mas kai pali. Euxaristoume Thodore!