file mhn ferneis thn katastrofh amesws!!me to livorno px h omada sto prwto meros htan polu kalh k sto deutero epeidh ekane polles allages epese!!
Apo ta filika kaneis ma kaneis den mporei na bgalei asfalh sumperasmata,megales eurwpaikes omades xanoun apo cafeteries k mpuraries sta filika,px persu h verder exase 5-0 apo ton gay!!!Egw thewrw pou eida thn omada k se kapoies proponhseis oti tha exei aksioprepei poreia sto prwtathlima k mhn ksexname oti erxetai k enas paikths sthn amuna k o oudeze mporei na einai malakhstiri omws san aksia kaloutsikos einai k se kanena mhna tha mpei sto ruthmo.O gumnasths ths omadas kanei polu kalh douleia pisteuw sthn fusikh katastash k einai logiko na mhn uparxei s ayto to stadio taxuthta,isa isa omades pou xanoun ta filika paizoun kalh mpala mesa sth xronia,to exoume dei pollles fores auto,omada pou twra exei taxuthta tha exei polla problhmata sta mesa ths xronias k sas thumizw oti me agelo prin thn macabi h omada mas petouse k kala sta filika k eferne 1-1 me monaco me goal tou xagan!!!!Egw pisteuw oti tha bgoume apo 4 ws 6..pantws gia ton parasxo den mporw na katalabw giati ton melisi ton proorizei gia ta xaf,apo thn stigmh pou persi san kentrikos amuntikos htan polu kalos..mpalafas melisis sthn amuna tha htan o,ti kalutero tha elega egw me aristera snaoutcner k dexia arampatzh..
k oson afora ton parasxo pisteuw einai kalos proponhths gia mikres omades k oxi gia PAOK,alla etsi opws eblepa tis omades poiu eixe,oles ma oles eixan kalh fusikh katastash,an den htan o zagrakis proedros sthn omada tha elega oti tha efeuge mesa sthn xronia sigoura,twra tha deixei...
ug:kalwshrthes sto forum