Author Topic: Σ.Φ. ΠΑΟΚ Μελβούρνης Αυστραλίας ''ΜCP'' www.paok.com.au  (Read 6836 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GENTLESOS

• Guest
to kinito sto site tou MCP gia ta mplouzakia isxyei??

Kalitera na pareis to 6932413537 kai na sinenoithis me tin Mela apo pou mporeis na ta pareis

Zeus-4

• Guest
KALO PASXA
« Last Edit: April 29, 2006, 06:20:31 by GENTLESOS »

IronEagle

• Guest
Metafero apo tin simerini Spor tou Borra kataleksi (22 Ma'i'ou 2006)
(Mia kai den ksero na douleyo to scanner!!!     O0)

"Trela" gia Zagor Salpi sti Melbourni

Apisteytes skines latreias apo tous PAOKtsides tis Aystralias gia tous Zagoraki kai Salpigidi diadramtizonte apo tin proti stigmi pou eftase sti makrini ipeiro i apostolitis tis e8nikis. Akoma kai o arxigos tou dikefalou, pou exei zisei analoges stigmes kai stin Portogalia, alla kai stous mines pou akolou8isan, emeine ekpliktos apo tin agapi pou deixnoun oi PAOKtsides pros ton idio, alla kai ston Salpigidi. Gia osous pantos de gnorizoun prosopa kai pragmata, oi PAOKtsides tis Aystralias 8eoreite oti einai perissoteroi kai apo aytous tis
Germanias. Ki otan einai se pantaplasia apostasi apo tin Ellada, einai mallon logiki i antidrasi tous otan blepoun apo konta tous agapimenous tous paiktes. Se PAOK kai e8niki omada.

Ante re aderfia kante mas toulaxiston esei yperifanous !!!  Giati edo mas exei ksexasei o 8eos !!! H slavofoni makedonia pairnei meros stin Eurovision! Esas de sas afinoun na balete Makedonika symbola sto gipedo !!! Toulaxiston na doume kati PAOK tsidiko mesa na apotrela8oume teleios !!! Na paramilaei oli i a8inokentriki Ellada, kai na katalaboun oti eimaste pantou !!!!!

PAOK 8RHSKEIA KAI STHN AYSTRALIA !!!!

artemios

• Guest
file ironeagle telika emeis i ellines prepei na katalavoume ena pragma
 apo tin stigmh pou to paizoume anti amerikanoi prepei na travame afta pou travame
giati i skopianh den exoun kamia dunamh an den exoun tis plates tis amerikhs

kai telos olo to gipedo 8a fwnazei ELLAS ELLAS MAKEDONIA
kai as tou skopianous na pane na gamidoun aloste to ksanaeioa oloi autoi pou to paizoun skopianoi me elliniko diafatirio ir8an stin australia

GENTLESOS

• Guest
Aderfia epidi kiriolektika oi meres trexoun kiriolektika poli grigora ( doulies meta meeting kai na poume na doume kai tous dio aderfous pou eirthan) tha sas kano mia syntomi anaskopisi gia to ti ginete edo.

Eixame pari sto aerodromio san syndesmos xorista apo tous allous olous diladi kai me ta xilia zoria dosame stous zagoraki salpiggidi apo ena kaskol kai ena mplouzaki tou sindesmou mazi me ena gramma kalosorismatos stin kangkouroxora.

kaname ton gkagkatsi mprosta se olo ton kosmo sto aerodromio kai eno oloi fonazan ellas ellas aytos na fonazei PAOKARAAAAAAAAA :o :o
(kala milame ayti i fasi eitane ola ta lefta. :lol: :lol:)

pigame kiriaki deytera kai triti kai sinantithikame san syndesmos kai me ton zagoraki kai me ton salpiggidi kai an kai opos katalavenete ginotan tis poutanas apo kosmo milisame arketi ora, o zagorakis malista kathise kamia ora toulaxiston mazi mas kai eipame polla.

san syndesmos edo exoume kanei mplouzakia me to sima tis verginas kai tha forame sto gipedo mazi me to mpoufan tou PAOK fisika.

Banners ktl ktl den epitreponte

telos panton edo epikrati ena xaos enas orgasmos kai distixos den exo xrono gia parapano

exoume kai para polles fotografies fisika alla perisotera tha deite tis erxomenes meres kai sto site mas www.paok.com.au kai mia perilipsi gia to ti egine

ena grigoro link exei sto flash to site me mia fotografia apo to aerodromio kai exei piasei emas tous treis pou eimaste mprosta fisika me ta mayra
http://sportnews.flash.gr/articles/2006/5/20/71467/

Zorro4

• Guest
ADELFIA MOY, ... me SYGINISATE poly, ...

mpravo re karntasia, ... A RE PAOK, ...

warrior 4

• Guest
epitelous as teleiwsh auto to sirial me thn PAE PAOK gia na yshxasoume kai ligo...den antexoume allo edw pera,me to olo skiniko pou ginete isvaros ths agaphmenhs mas omadas

P A O K
exoun istoria

gamo thn epo thn epae kai thn kolokybernhsh

GENTLESOS

• Guest
Aderfia kai emeis apo edo den mporoume na kanoume polla alla na kserete eimaste mazisas

http://www.paok.com.au/

Offline cosmopaok

• Αποστολή
  • **
Kratiste ton PAOK psila eki stin Australia
Ypomoni! tha erthoun kaliteres meres
φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας

▒▓█▀▄▀▄▀Π▄▀▄Α▀▄▀Ο▄▀Κ▄▀▄▀▄▒

athanasios

• Guest
pedes posa meli exi o sindezmos??

nekros-4

• Guest
paok edo paok eki paok tha ime mia zoh kai oso zo tha sa agapo gia to dikefalo aeto kai ton trelo sou to lao.................

Zeus-4

• Guest
pedes posa meli exi o sindezmos??

Geia sou aderfe

exoume pano apo 400 meli.

athanasios

• Guest
thanx gia tin enimerosi, P.A.O.K. ke stin souidia iparxoume

GENTLESOS

• Guest
You are cordially invited to attend the Annual General Meeting of Melbourne Club PAOK Inc.

Date:   Sunday 2nd July 2006
Time:    1:30 pm
Venue:   Will Sampson Hall
Address: The main entrance to the Will Sampson Hall is situated on Henry Street, Windsor. Access may be also gained from Union Street via the park.

Sas Enimeronoume kai sas kaloume stis etisia geniki sineleysi tou Melbourne Club PAOK

Imera:   Kiriaki 2 Iouliou 2006
Ora:    13:30
Aithousa:   Will Sampson Hall
Dieythinsi: I kentriki eisodo tou Will Sampson Hall einai sto Henry Street, Windsor. mporeite episeis na mpite apo Union Street mesa apo to parko.

Stin syneleysi tha mporeite osoi apo esas thelete na paraggeilete kai ta diarkeias (osoi apo esas thelete fisika) gia na voithisoume ton PAOK MAS pou mas exei anagki ayti ti stigmi kai as min pame se kanena pexnidi.

Me timi
Harry Peidis
MCP President

GENTLESOS

• Guest
Meta tin geniki sineleysi pou egine eixame neo diikitiko simvoulio

Harry Peidis - (parameni Proedros)
Dimitris Sgouros - Antiproedros
Alex Petridis - Grammateas
Terri Kaltsis - Tameias

An kai den mazepsame lefta gia diarkeias san sindesmos tha agorasoume kapia diarkeias kai emeis
Idi exoun agorastei 2 gia logariasmo mas kai erxonte kiala

PAOK THREISKIA KAI STIN AYSTRALIA

GENTLESOS

• Guest
Aderfia theloume tin voitheia sas

Opios exei thelei kai mporei na mas steilei fotografeies se kali analisi gia to imerologio mas pou etimazoume gia to 2007
tis fotografies mporeite na tis steilete sto calendar@paok.com.au
Den exei simasia apo pio athlima einai arkei na einai PAOK

Sas Eyxaristo olous ek ton proteron

makedonomaxosg4

• Guest
adelfia PAOKtsides geia sas.

O SF PAOK Melbournis ksana anoigei to site tou http://www.paok.com.au me nees anakoinwseis, nea 8emata sto forum http://www.paok.com.au/forum ki etoimos gia tin kainouria agwnistiki periodo...

ante PAOKARA!!!!

Zeus-4

• Guest
The website has many projects on hand.... The guys will be updating it more frequently...

www.paok.com.au

MELBOURNE CLUB PAOK - "IN MY MIND THE POWER I FIND"