kapote eixa mia kopela me thn opoia hmoun para poly eroteumenos k auth to idio.mazi ths perasa aksexastes stigmes k poli entona synaisthimata.hmastan panta konta o enas ston allon k stis xares k stis lypes.pisteua tote oti autos o erotas den tha teleione pote
k omos ystera apo eksi xronia sxeshs,agphs k afosioshs,h kopela mou zhthse na xorisoume.htane para poly omorfh k nea akoma k mou eipe poli ntobra oti thelei na gnorisei k alles peripeteies,na perpathsei ligo ton kosmo,alla auto de tha allaze se tipota thn agaphths gia mena.den mporousa na tis statho empodio k malista otan efyge me eipe:na ksereis oti k kapoion allon antra na pantreuto,esy tha eisai o antras ths zois mou
ta xronia pernousan siga siga,ego gnorisa polles alles gynaikes,eroteuthka kiolas mporo na po,alla den agaphsa kamia oso authn.mathaina nea ths,iksera oti htan kala k eutyxismenh k malista meso koinon gnoston mas opote evriske eukairia mou estelne tous xairetismous k thn agaph ths
mia xronai eixa ena party sto spiti mou k apofasisa na thn kaleso na thn do apo konta.irthe mazi me to tote agori ths omos,eixe ginei pleon kuria eno ego thn eixa afhsei kopela,ta eipame poly omorfa xoris tipota parapano.kapoia filarakia mou bebaia,oi opoioi ikseran oti kamia fora otan eixa ntertia thn skeftomoun,eixane piei ligo parapano k arxisan na thn kakologoun k na thn brizoun sxedon,alla auth,kyria opos panta,den mashse giati alloste eniothe akoma san sto spiti ths
exoun perasei efta xronia apo tote k omologo na sas po oti tora teleutaia exoume arketes epafes,o erotas mas exei arxizsei na ksanagennietai k malista exei ekmhstireutei k se kapoious filous mou oti auta ta xronia makria mou perase poly omorfa,htan eytyxismenh,alla katalave oti h zoh ths tha einai konta mou pio omorfh k skeftetai na me pantreutei.authn thn periodo bebaia exei mia sxesh,alla tpt to idiaitero
elpizo aderfia mou na ksanasmiksoume k sto sintomo mellon na erthei k to epistegasma ths agaphs mas:ena paidi