Tsakalia, arakste...apo pou na arxiso kai pou na teleioso...Re seis den kanoume xorio...Osa diavasa parapano einai paparies...eidika afta pou eipe o shpongle4...
Katarxin oloi sas, min vgazete kompleks...Giati xavouza i Athina re mortes?Tin exete girisei oli? Mia xara einai opos kai i Salonika.Se oles tis xores tou kosmou oloi klegonte oti i protevousa to ena, to allo...ktl...Min trote prologo, to idio einai pantou...Stin simerini skini, afto pou leipei apo tis omades sas einai sovaroi kai fragkatoi paragontes...
Psile tous paiktes tous trampoukisame giati den paei allo...Opos eipes aftoi mas pigan stous 8.E loipon opos paizoun ekso etsi thelo kai exo apaitisi na paizoun kai mesa...6 xronia den exo parei tpt kai den tous to sigxoro...Den ksereis ti kompleks exoun vgalei aftoi oi paiktes mesa apo sizitiseis pou eixame mazi tous...Sou aresei i oxi exo 18 protahlimata kai exeis 2. Ego exo apaitisei na matonoun tin fanela tous aftoi pou paizoun gia tin omada mou...Aftoi omos irthan stin toumpa kai anoiksan ta podia...!!!Ti thes na kano re?Ole, ole kai paparies?Ksilo kai ligo fagane!
Oso gia to oti den anevikame min fovasai oli i 13 kserei poios ftaiei...(vlepe fillipidis) Alla min mou poulas mouri oti mas dinate ta ticket xeri me xeri an itan na ta pername monoi mas kai na erxomastan...Afou tha mas stamatousane kapou ethiniki...Xthesinos eisai esi...Den itan toso apla...Eimastan 4000 gia pano oxi 100 atoma...
Min eisai vlakas ton Fillipidi kaneis den ton paei...Na ton ksefortothoume theloume alla pos...Otan vreite akri me ton Mpatman pes mas kai emas...Se kathe paixnidi ton vrizoume..."Malaka arxidi pousti filipidi, pare ton poulo apo to trifilli..."
Loipon, min akouo malakies gia gavrous sifiliazomai...Aftoi einai kotopoula me kranoi...!!!Mia zoi ksilo trone...Kapoios eipe gia tin dekaetia tou 80...To 80 filtate itan i xronia pou oi gavroi ginane pragmatika rompa...Tote eixe vgei kai i ataka "oi vazeles dinoun parti sta stena..." Alla pou na ksereis esi, afou den zeis athina...Mesa stin dekaetia afti loipon, to 88 sto mouseio, eixe paikti i megaliteri ntropi stin istoria ton arouraion...500 emeis, 2500 aftoi...Rota gavrous an nomizeis oti sou leo moufes...E loipon, tous treksame se oli tin athina...Poli ksilo...to 84, kerkida mesa stin 7 1000 atoma irthane na mas tin pesoune tin epomeni sto pedio tou areos kai 150 emeis 1000 aftoi, tous tsakisame...to 86, ksilo mes sto sef, kai to 90 skasame 4000 ekso apo tin 7 kai tous valame mesa me tis klotsies...Trela xouneria tous exoume paiksei...Den eimai kanas xthesinos psile...Oute perastikos, lamogio...Prin 3 mines pou paizame polo me ton thrino, afou fagane tis protes mapes tous pigane na fonaksoun voitheia apo to sinergeio sta kaminia...skane loipon o Mixalakis me tis ipoloipes kotes, oloi tous me kranoi, maderia kai petres kai mas perimenoun ekso...40 aftoi, 40 emeis...40 me petres kranoi kai maderia aftoi, 40 me ta xeria mas emeis, 40 apo 30 xronon kai pano aftoi, 38 apo 17-22 xronon emeis kai 2 28rides emeis...!!E loipon, oxi mono den kotepsame alla tis peksame mexri na skasoune oi mpatsoi na mas xorisoune....Min mou milas gia gavrous...aftoi einai kenterides...molis doun ta skoura trexoune astamatita...Emeis mporei na fame ksilo alla den tha treksoume pote...Den nomizo na ksereis ti simvenei stin athina...Tis proalles pigan na mas tin pesoun se sindesmo kai pigan sto palio faliro pou einai 10 atoma ola ki ola kai oi vlakes kapsane to magazi dipla anti gia to club...Apotelesma, tous spasame tin erithrolefki stratia (skatia) sto pagkrati, tin properasmeni kiriaki tous agious anrgirous kai paei legontas...Den sta leo gia na sto paikso hooligan...Eksalou den xreiazete mesa apo to internet...einai anousio...Apla, osi trela kouvalas esi kai ta loipa mpaokia, tosi kouvalame kai emeis...Kopste afto to floroi...Teteia floria pou exoume emeis, exete kai eseis kai oloi oi alloi...Min mou milas gia tin PALEFIP an den ksereis...Aftoi den einai panathinaikoi...Aftoi einai oi filathloi tis PAE...Kaneis apo emas (13) den tous ipologizei....Tsatsoi tou fillipidi...
Ti allo? Kapoios eipe gia evropi...RE gka-ma-nx, 3 ekdromes to xrono pas to poli...kai milas...E logiko einai na pate polli...Siga ta avga...Emeis eimastan 17.000 to 87 sto veligradi, 12.000 to 97 sto Wembeley, 5.000 ston Barcelona, 4000 sto schalke, sto manchester, sti praga perisi (fetos etsi opos itan ta pragmata pali kala pou pigame re psile...min pianese apo ena pragma, edo den pigename leoforo logo tou fillipidi, tha pame ekdromi...?kaneis den eixe oreksei...mas eixe ksenerosei o kariolis...)... 5500 sto torino, 4500 trelloi gimnoi mesa sta xionia sto nantes to 96, imarton...exeis to thrasos kai milas gia evropi...Exo paei pantou...!!!Ekei pou exo taksidepsei egooo, mazi me ton panthinaiko, den to eidate pote sas re malakes, sto pio trelo sas oneiro..." basket kai mpala...Amvourgo,Madriti,praga,torino,la corouna,mallorca,schalke,Kon/poli,londino,manchester,barcelona,Oporto,Lans,Briz,Belgrad,Sofia,Amsterdam...apo pou na arxiso kai pou na teleioso....Poli akiro afto to sxolio sou...Se katalaveno omos...Eides etsi poli kosmo diko sas ekso kai kavloses...Gi afto ta les...Alla oxi se emena re alani...Se alous na ta peis afta...
Oso gia tin toumpa sas,ego den tin amfisvitisa...Eseis ta isopedonete ola...Eseis eiste aftoi pou nomizete oti mono eseis gamate kai oloi oi alloi einai floria...Oso gia tin leksi NTOU me kaneis kai gelao...pragmatika apodiknieis alli mia fora oti den exete idea ti paizete stin athina me tous ipallilous...Rota tous gavrous pou exoune akousei tin leksi ntou...Tora mou thimises tel-aviv to 96 pou oi gavroi apo tote exoun psixika travmata me tin leksi ntou...Min les malakies...DEN EISTE OI MONOI MAGKES...
Poios sou eipe oti zitame sinodeies?Oute emeis tis goustaroume...Stin evropi pou tis eides esi tis sinodeies re tsakale?Mas douleveis?Opou pigame monoi mas pigame...Oi mpatsoi xezonte min ta spasoume ola kai mas erxonte...Ta poustrakia me tis stoles einai stalmena...nomizeis ta theloume...?Opote mas tous stelnoune panta sfaliares paizoume...Pote den tous dexomaste...Giati les pragmata apo to mialo sou?Giati sikofanteis?
Pote re megale i 13 eglipse tous vardinogiannides?Mas douleveis...?Tha me kaneis na sou steilo antitipa tou periodikou Θ.13 apo tis epoxes ton kapetaneon na deis pos tous ta xonoume...Ma den stekoun afta pou les...Poious?Aftous pou theloune na mas dialisoune tha glifoume re?Poious?Pas kala!I kontra tis 13 me tous vardinogiannides einai kati pou krataei xronia tora...Poia pelifip re pali?Ksereis pos dimiourgithike i Palefip?Ti ksereis esi apo ta esotwrika mas...?I Palefip dimiourgima ton Vardinogianneon einai apo tin proti prospatheia na mas dialleisoune...Re si, pragmatika poios sou ta eipe etsi ta gegonota?pou ta fantastikes afta???Poia Palefip ekleise?...Exeis mperdepsei tin poutsa me tin vourtsa psile...To entelos anapodo apo afta pou les exei simvei...
Re magkes den nomizo na ksanagrapso edo...Gia na apantiso prepei na xaso tin misi mou mera...Eseis eiste pio kafroi ap'oti nomiza...O allos o PAOK-Galatsi leei ta akira ton akiron....Afou 3 omades exei i thessaloniki poses fores theleis na anevo pano re skoufe?Tin astinomia ego tin kouvalao?Eisai ilithios?Pou mas pane gamiontas opote pame kapou...?Tin alli fora ksanthi pigame kai thimase ti egine...paraligo na mas skotosoun kiolas...DEN mas pane re, kanenan mas...Min mou preizeis ton poutso...Panta ksekiname apo leoforo...xoris mpatsous...Tora pos skane stin poreia enas theos kserei...Se esas den skane dld?Giati sas fovounte?Den mas gamas re si...Ti einai afta pou les...Apo vlakeia allo tpt...
Les: "... KANTE PESIMO SE KANA SYNDESMO THS THESSALONIKHS PRWTA KAI META ELATE NA MILHSETE GIA FLWROUS ..." Kai eseis kante pesimo se sindesmo stin athina kai meta ela na miliseis gia florous...Afto sou leei kati:

Tous toixous stin leoforo den kseroume poios tous egrapse...kana malakistiri tha itane...Emeis sas thelame etsi gia na exei kai tzertzelo...
Leipon xouligkane to '66 ...
Polla les !!!! Para polla ... milas gia epipedo
alla sto kapaki mas aradiazeis ta etsi sas kai ta allios sas me tous gay,
M_A_S E_P_I_S_E_S....... KANTA OOOOLA COPY/PASTE NA ' XEIS
NA BAZEIS SE ALLA FORUM !!!!
Plaka eixe to *4000 sthn Praga perisi* !!!! (Ase to fetos)
Gia rikste mia matia sto www.hooligans.cz na deite 4000 bazelous sthn
Praga.....
AN ESEIS HSASTAN 4000 EMEIS PREPEI NA'MASTAN KAMIA 15ARA XILIADES...
Mhn swseis leipon kai ksanagrapseis , ama SOU trwei mish mera na asxolise
mazi mas...
Epishs an ksanabriseis 8a fas ban... kai trawa stous greenweb...
Kai mhn mpeis ston kopo na grapseis *sta @@ mou* giati to kserw...
BILLYpoglwssioS
***********************************************************************Oso gia tis diatisies se ellada...Ena kalpiko penalti mas edosan kai emas me ioniko kai pesate oloi na mas fate...Ksexante gamisia pou exoume faei apo tin diaitisia re?Katakkokini einai kaoma i pargaka...Apla anafero oti gia 3o sinexomeno paixnidi klirothike o Aggelakis na diaititefsi ton gavro...!Den mporo na grapso allo magkes...Ksanaxoste ta an einai kai tha epaneltho kapoia stigmi...
PS: Petza me to idio skeptiko kai to giftoi pou lene gia esas den einai tixaio...Oloi sas giftoi eisaste e????Oxi vevaia...apla exete kamposous (pragmatikous) giftous anamesa sas...Min les malakies loipon...
GATE 13
ULTRAS
since 1966...